تعداد بازدید: 2881

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 22 آذر 1386-0:0

احترام به شور جوانی

مفیدی- نامزدهای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا - گفت: در صورت ورود به مجلس همه توان خود را برای رفع مشکلات دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به کار می گیرم.


 "سید کاظم مفیدی"، یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، علت حضور خود در عرصه انتخابات را دعوت اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های بزرگوار شهدا، ایثارگران و جانبازان و مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان شمالی سراسر کشور) بیان کرد.

وی در اولین جلسه انتخاباتی خود در گرگان در جمع اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال ضمن ابراز تشکر از کسانی که خواهان حضور وی در این عرصه بودند، افزود: تلاش و انگیزه جوانان اعتدالگرا انگیزه حضور را در من تقویت کرد، برهمین اساس تصمیم گرفتم تا با حضور در رقابتهای انتخاباتی به شور جوانی آنها احترام بگذارم.

مفیدی با اشاره به مطالبات دانشجویان و فارغ التحصیلان گفت: در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی همه توان خود را برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات قانونی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به کار می گیرم.

قائم مقام مدیرعامل و معاون سابق اداری و پشتیبانی شرکت فرودگاه های کشور تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس شورای اسلامی، تشکیل کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استانها و مشارکت فعال دانشجویان در عرصه مدیریت شهری که پیش از این توسط مجمع اعتدالگرایان شمال مطرح شده بودند را در راس برنامه های خود در حوزه دانشجویی و فارغ التحصیلی برشمرد.

 قابل ذکر است مفیدی در انتخابات میان دوره ای مجلس ششم و هفتم بدون حمایت هیچ حزب و گروهی به ترتیب 18500 و 27000 رای کسب کرد.

در ابتدای این دیدار "ابوذر پورادیب"- دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال- ضمن ابراز خرسندی از اینکه مفیدی دعوت مجمع اعتدالگرایان را پذیرفت، گفت: باید افرادی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که دارای سوابق درخشان اجرایی و مدیریتی باشند تا بتوانند کلید توسعه استان را در دست بگیرند.

فرستنده:ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir