تعداد بازدید: 2158

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 3 دی 1386-0:0

شب يلداي مرگ

مسافران مقصد كجور در شب يلدا، مرگ را در جاده به چشم ديدند.

 


بسياري از مردم روستاهاي كجور شهرستان نوشهر كه به همراه خانواده و برخي نيز با مهمانان خود براي گذران شب يلدا به سمت روستاهاي خود در بخش كجور شهرستان نوشهردرحركت بودند به علت بارش برف و يخبندان در جاده دچار بحران شدند.

 شدت سرما و يخبندان به حدي بود كه خودروها حتي با زنجير چرخ هم نمي توانستند به راه خود ادامه دهند. عده زيادي به علت عدم حركت خودرو در مسيري كه بر اثر يخبندان متوقف شده بودند مجبور شدند خودرو ها را به حال خود رها نموده و به با خودروهاي نيمه سنگين خود را از مهلكه مرگ نجات دهند.

گفتني است بيش از چهل دستگاه خودرو در جاده كجور بر اثر يخبندان مسير متوقف و از ادامه حركت باز ماند.

از سويي ديگر در همان شب و در همان مسير خوردرويي حامل يك كودك و پدر و مادرش به طور معجزه آسا از سقوط به دره عميق نجات يافت .

نکته قابل توجه اينكه بخشدار كجور در تاريخ 14/8/1386 در حاشيه مراسم كلنگ زني پروژه هاي عمراني و ورزشي كندلوس گفته بود كه امسال براي اولين بار در كجور راهدار خانه تاسيس مي شود و يك دستگاه لودر و گريدر به همراه يك دستگاه كاميون حامل نمك و ماسه جهت پاكسازي و برطرف نمودن مشكلات موجود در ايام سرد و برفي به طور شبانه روز آماده ارائه خدمات رساني به مردم كجور خواهدشد كه متاسفانه با اولين برف سنگين در منطقه هيچ گونه اقدامي در اين باره اجرا نشد.

محمدحسين ملايي كندلوسي - (kandelous_village@yahoo.com)



©2013 APG.ir