تعداد بازدید: 2422

توصیه به دیگران 1

شنبه 15 دی 1386-0:0

ساز انتخابات

نماينده آمل گفت:اگر كانديداها فضا را مشوش كنند،قدرت تصميم‌گيري مردم ضعيف مي‌شود


عزت‌الله يوسفيان با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري براي جلوگيري از تخريب‌ها، بداخلاقي‌ها و توهين‌هاي نامزدهاي انتخاباتي نسبت به ديگران گفت: انتخابات مانند ساز مي‌ماند كه اگر از ابتدا آن ساز درست كوك شود تا آخر صداي خوش و مطلوبي دارد.

وي افزود: متاسفانه از هم اكنون شاهديم كه در شهرها و شهرستان‌ها برخي كانديداها بنا را بر تخريب ديگران گذاشته‌اند و به جاي ارايه برنامه‌هاي خود هتك حرمت و تخريب ديگران را مبناي كار خود قرار داده‌اند.

نماينده مردم آمل در خانه ملت گفت: اگر دستگاه‌هاي نظارتي به كانديداها مسير و شكل ندهند، سوءجريان بدي حاكم خواهد شد.  

اين عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس هم چنين با تاكيد بر توجه به سخنان مقام معظم رهبري در اين مورد كه كانديداها تنها به معرفي خود و برنامه‌هايشان بپردازند، گفت: انتخابات سالم يعني آنچه مقام معظم رهبري فرموده‌اند. اگر واقعا هر كانديدايي آنچه در توان دارد را براي مردم بگويد، آنها نيز اين اقدامات را مي پسندند. اگر اين مساله رخ دهد، قدرت تصميم‌گيري مردم نيز بسيار بهتر شده و بهتر انتخاب مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: ولي اگر كانديداها بخواهند فضا و اذهان را مشوش كنند، قدرت تصميم‌گيري مردم نيز ضعيف مي‌شود و حتي ممكن است آنها را براي حضور در انتخابات دلسرد كرده و يا اگر در انتخابات شركت كنند به كساني راي بدهند كه آن افراد مدنظرشان نبوده است.

اين نماينده اصولگراي مجلس تصريح كرد: بعد از سخنان مقام معظم رهبري بلافاصله بايد دستگاه‌هاي نظارتي به خصوص وزارت كشور صريح و سريع راهكار ارايه مي‌دادند و نظارت مي‌كردند تا ببينند چه كساني نظرات مقام معظم رهبري را عملي مي‌كنند و چه كساني به آن توجه نمي‌كنند.

وي ادامه داد: انتظار اين بود كه اين دستگاه‌ها سخنان رهبر معظم انقلاب را مبناي كار و سياست كلي در انتخابات قرار دهند كه تاكنون اين گونه نشده است.(isna)



    ©2013 APG.ir