تعداد بازدید: 2377

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 دی 1386-0:0

ناز و نياز

احمدتوکلي در پي انصراف چندي پيش خود اعلام داشت: احتمالا" نامزد مي‌شوم.


 

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي گفت که از سازوکار اصولگرايان در جبهه متحد دفاع مي‌کند.

دکتر احمد توکلي درباره حضور خود در انتخابات مجلس هشتم اظهار داشت: احتمال حضور من در انتخابات وجود دارد، اما تصميم نهايي خود را تا دو روز آينده خواهم گرفت.

آمدن يا نيامدن،مسئله اين است!

اسدالله بادامچيان با اشاره به ديدار اخير اعضاي جبهه پيروان با ناطق‌نوري گفت: با وجود درخواست اين جبهه از ناطق‌نوري براي شركت در انتخابات مجلس هشتم ايشان تمايلي در اين خصوص ندارند.

اين عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان گفت: اين ديدار از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري صورت گرفته است و از ايشان راجع به دلايل عدم شركت‌شان در انتخابات سوال كرديم. وي با بيان اين مطلب كه در اين ديدار از ناطق‌نوري براي شركت در انتخابات دعوت كرديم، گفت: ايشان در پاسخ به درخواست اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفتند كه موضوع را بررسي خواهند كرد.


*احتمالا حتما"!

در پي تلاش‌هاي حزب توسعه و عدالت و تعداد ديگري از گروه‌هاي اصولگرا و شخصيت‌هاي سياسي، دبيركل اين حزب از افزايش اميد به آنكه علي لاريجاني، دبير سابق شوراي عالي امنيت ملي نامزدي در انتخابات مجلس هشتم شوراي اسلامي را بپذيرد، خبر داد.

رضا طلايي‌نيك، دبيركل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي اظهار داشت: اين حزب علاوه بر لاريجاني رايزني‌هاي خود را با تعداد ديگري از شخصيت‌هاي سياسي ادامه مي‌دهد تا آنان را براي نامزدي مجلس قانع كند. وي به نام شخصيت خاصي اشاره نكرد.(mehrnews+fardanews)



 


  • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 17 دی 1386-0:0

    اخبار داغ انتخاباتي قائمشهر در
    http://khabar8.blogfa.com/


    ©2013 APG.ir