تعداد بازدید: 2607

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 بهمن 1386-0:0

آب ساري سازگار!

شنيديم که سید حسن شجاعی بار ديگر از ساری کاندیداي انتخابات مجلس می شود.


يک مخاطب مازندنومه خبرداد:باتوجه به اخبار منتشره مبنی بر رد صلاحیت برخی کاندیدای سرشناس اصلاحات درساری وایجاد فضای مناسب برای حضور نماینده فعلی ساری -آيت الله حسن شجاعی- وي برای هشتمین بار از مرکز استان کاندیدا می شود.

 شنیده ها حاکیست سید حسن شجاعی نماینده دوره های دوم ، سوم ، چهارم وهفتم مجلس شورای اسلامی که چندی پیش باقرار گرفتن درلیست اصولگرایان مستقل نام خود رادرفهرست 30نفری این جریان سیاسی در تهران می دید تصمیم گرفته تا بار ديگرشانس خود را از زادگاهش -ساری- بیازماید.

وی درتمامی هشت دوره عمر مجلس شورای اسلامی کاندیداي حضور درمجلس بوده که تنها دردوره پنجم مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان قرار نگرفت.

گفته مي شود باحضور سید حسن شجاعی ، عبدا.. زمانی (مفید)که از همفکران ونزدیکان وی می باشد انصراف خواهد داد.

 گفتنی است حجه الاسلام شجاعی با اتکا به رای هاي سنتی خود تصمیم به چنین اقدامی گرفته است.

فرستنده:ساروی - (zezem110@yahoo.com)


  • پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

    بابک خان عزیز خواستم بگم که در ساری هم دیروز خیلی ها تب کردند بعضی بحق و بعضی هم به ناحق شجاعی بخاطر موضوعی بیخود و ساختگی با اسرار فرماندار که سماجت کرد باید رد بشه نمیدانم چرا و بقیه هم مثل شیخ مفید که دارای پرونده تبعید به استانهای دیگه اش محرز بود و حسین زادگان که مشارکتی بود و عشوری هم خوب سابقه اش معلومه اما بهش قول دادند که معاون سیاسی استانداری گیلانش میکنند تو این میان خطر از سر شجاعی گذشت و دست سیاسیون تازه به دوران رسیده ها روشد تبش هم تمام شد سرحال و قبراق پیش بسوی صندلی فریاد میره

    • پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

      برادران جنگ کنند .... هردو بزگوارسید رمضان و سیدحسن در میدان انتخاب مردم .... اگه مردم نوگرایی کنند طاقت میارید

      • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

        با سلام و احترام
        به استحضار می رسانم بسیاری از مشکلات شخصی مردم اعم از مشکلات اقتصادی ؛ درخواست وام ؛ اشتغال ؛ عمران و آبادی محل زندگی و ... ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب در سیستم اقتصادی می باشد که رفع این مشکل اساسی از وظایف نمایندگان است. بنا براین مردم شریف از روی ناچاری به نمایندگان محترم متوسل می شوند . مگر همین نمایندگان در شعارهای انتخاباتی خویش رفع این مشکلات را مطرح نمی کردند . در بخش عمرانی نیز پیگیری نمایندگان نسبت به بودجه عمرانی که در مجلس تصویب نموده اند برای دقت و سرعت در اجرای پروژه های عمرانی که باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی می شوند بسیار مهم است . توصیه می نمایم نمایندگان محترم علاوه بر کار در مجلس در کنار مردم و سنگ صبور آنان و پیگیر رفع مشکلات شخصی مردم نیز باشند و انشاءا... خداوند نیز توفیق خواهد داد . کارهای شخصی کسی که به نماینده خویش رای داده آفت نیست ؛ برکت کار نماینده است چون رضایت مردم رضایت خداوند را در پی دارد . این کار بستگی به توانمندی و روحیه بالای نمایندگان محترم دارد .
        با تشکر - جعفر قربانپور
        کاندیدای فرهنگی مستقل شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

        • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

          با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
          مشارکت در فعالیتهای انتخاباتی بعنوان ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم شریف زمینه ای برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است . انشاءا... خداوند به همه کاندیداها که در این کار خیر پیشقدم شده اند توفیق عنایت فرماید . دلایل شخصی را نمی توان به همه کاندیداها و کل جریان انتخابات نسبت داد زیرا انتخابات بزرگترین زمینه حضور و همکاری مردم با نظام مقدس اسلامی ایران است . البته مردم شریف همیشه نسبت به کاندیداهای با صداقت و مردمی علاقه مند بوده اند . امیدوارم با همدلی و اتحاد برای سربلندی میهن عزیز اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهیدپرور انتخابات پرشوری برگزار نماییم . مردم و نظام از هم جدا نیستند . حضور میلیونی مردم در همه انتخاباتها نشانه این مدعاست . همه تلاشها برای پیشرفت و آبادانی و رفاه مردم و کشور معنا دارد . بنابراین در سایه همدلی و صداقت و تلاش می توان به توسعه دست یافت . هر ملتی که با تلاش خستگی ناپذیر برای خدمت به میهن خویش راه پیمود ؛ موفق گشت . ما هم می توانیم ..." خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم


          ©2013 APG.ir