تعداد بازدید: 2391

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 بهمن 1386-0:0

جلسه فوق العاده رعيت واعتماد ملي

 نماينده قائم شهر در جلسه فوق العاده حزب اعتماد ملي شرکت مي کند.


 شب چهارشنبه جلسه فوق‌العاده شوراي مرکزي حزب براي بررسي ردصلاحيت ها تشکيل مي‌شود.

در اين جلسه اعضاي شوراي مرکزي، اتاق فکر و ستاد انتخابات حزب اعتماد ملي حضور خواهند داشت و ضمن بررسي علل ردصلاحيت‌ها، راهبردهاي حزب در سراسر کشور براي شرکت در انتخابات مجلس هشتم مشخص خواهد شد.

 گفتني است اخبار اوليه حاکي از ردصلاحيت کانديداهاي اساسي حزب اعتمادملي وساير احزاب اصلاح طلب است.

قرار است  سلطاني فر، رئيس ستاد اجرايي انتخابات حزب اعتمادملي، آمار دقيق کانديداهاي رد صلاحيت شده حزب اعتماد ملي را بگيرد تا در جلسه امشب مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

رعيت-نماينده قائم شهر-عضو شوراي مرکزي حزب اعتمادملي است.

 

 


  • جمعه 5 بهمن 1386-0:0

    اقا ی رعیت بقیه نمایندگان رو ول کن توخودت عشقی

    • جمعه 5 بهمن 1386-0:0

      همگی(...) فقط رعیت عشق است

      • پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

        آقا مهرداد اگه رعيت امثال كروبي را نداشته باشه پس چي جوري بتونه كار بكنه؟ اين روابط برذاي پيشبرد توسعه شهرستان ضروريه ديگه!

        • پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

          من از آقاي رعيت خواهش مي كنم بجاي سياسي كاري به كارهاي اجرايي و توسعه اقتصادي حوزه انتخابيه توجه كنه
          در ضمن جويبار فراموش نشود

          • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

            آخرين اخبار داغ انتخاباتي قائمشهر:
            http://khabar8.blogfa.com

            • پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

              درود بر آقاي شجاعي

              • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

                با سلام و احترام
                به استحضار می رسانم بسیاری از مشکلات شخصی مردم اعم از مشکلات اقتصادی ؛ درخواست وام ؛ اشتغال ؛ عمران و آبادی محل زندگی و ... ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب در سیستم اقتصادی می باشد که رفع این مشکل اساسی از وظایف نمایندگان است. بنا براین مردم شریف از روی ناچاری به نمایندگان محترم متوسل می شوند . مگر همین نمایندگان در شعارهای انتخاباتی خویش رفع این مشکلات را مطرح نمی کردند . در بخش عمرانی نیز پیگیری نمایندگان نسبت به بودجه عمرانی که در مجلس تصویب نموده اند برای دقت و سرعت در اجرای پروژه های عمرانی که باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی می شوند بسیار مهم است . توصیه می نمایم نمایندگان محترم علاوه بر کار در مجلس در کنار مردم و سنگ صبور آنان و پیگیر رفع مشکلات شخصی مردم نیز باشند و انشاءا... خداوند نیز توفیق خواهد داد . کارهای شخصی کسی که به نماینده خویش رای داده آفت نیست ؛ برکت کار نماینده است چون رضایت مردم رضایت خداوند را در پی دارد . این کار بستگی به توانمندی و روحیه بالای نمایندگان محترم دارد .
                با تشکر - جعفر قربانپور
                کاندیدای فرهنگی مستقل شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم

                • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  پنجشنبه 4 بهمن 1386-0:0

                  با احترام به همه کاندیداهای محترم مجلس هشتم شهرستان ساری
                  مشارکت در فعالیتهای انتخاباتی بعنوان ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم شریف زمینه ای برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان است . انشاءا... خداوند به همه کاندیداها که در این کار خیر پیشقدم شده اند توفیق عنایت فرماید . دلایل شخصی را نمی توان به همه کاندیداها و کل جریان انتخابات نسبت داد زیرا انتخابات بزرگترین زمینه حضور و همکاری مردم با نظام مقدس اسلامی ایران است . البته مردم شریف همیشه نسبت به کاندیداهای با صداقت و مردمی علاقه مند بوده اند . امیدوارم با همدلی و اتحاد برای سربلندی میهن عزیز اسلامی و خدمت صادقانه به مردم شریف و شهیدپرور انتخابات پرشوری برگزار نماییم . مردم و نظام از هم جدا نیستند . حضور میلیونی مردم در همه انتخاباتها نشانه این مدعاست . همه تلاشها برای پیشرفت و آبادانی و رفاه مردم و کشور معنا دارد . بنابراین در سایه همدلی و صداقت و تلاش می توان به توسعه دست یافت . هر ملتی که با تلاش خستگی ناپذیر برای خدمت به میهن خویش راه پیمود ؛ موفق گشت . ما هم می توانیم ..." خدا خیرتان دهد - با تشکر - جعفر قربانپور کاندیدای فرهنگی مستقل مجلس هشتم شهرستان ساری و کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم


                  ©2013 APG.ir