تعداد بازدید: 2190

توصیه به دیگران 1

جمعه 5 بهمن 1386-0:0

يک فضاي مناسب

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال گفت: فضاهم چنان برای اصلاح طلبان مناسب است.

 


 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان) گفت: به رغم اینکه نامزدهای شاخص اصلاح طلبان در مرحله اول بررسی صلاحیتها ردصلاحیت شدند، اما نامزدهای اصلاح طلب دیگری نیز وجود دارند که صلاحیت آنها مورد تایید هیئتهای اجرایی قرار گرفته است.

 "ابوذر پورادیب" افزود: اصلاح طلبان اگر بخواهند واقعبینانه تصمیم بگیرند و از رفتارهای هیجانی دوری گزینند قطعا به این نتیجه می رسند که فضای کنونی برای شرکت در عرصه انتخابات مناسب است و می توانند نامزدهای قوی و کارآمد را از بین افراد باقی مانده که تاکنون توجه کمتری به آنها کرده اند، انتخاب کنند.

 به گفته وی، هواداران جبهه اصلاحات نیز می توانند بدون توجه به جوسازیهای ایجاد شده، نامزد کارآمد و قوی اصلاح طلب را باتوجه به دو شاخصه اعتقاد به کلیت نظام و اصل شایسته سالاری از بین افراد باقی مانده متعلق به این طیف انتخاب کنند.

 پورادیب گفت: در هر دوره انتخابات نحوه رسیدگی به صلاحیت های نامزدها یکی از مباحثی است که بخشی از جامعه نسبت به نتیجه آن ابراز نگرانی می کنند.

 پورادیب افزود: آنچه که مسلم است و در قانون اساسی آمده و امام راحل نیز تاکید داشتند صلاحیتهای نامزدهای انتخاباتی باید طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که از مسئولان اجرایی در بررسی صلاحیتها وجود داشت این بود که همه سعی و تلاش خود را بر این می گذاشتند تا صلاحیتها طبق قانون بررسی و افراد دلسوز و معتقد به نظام تایید شوند و دو اصل اعتقاد به کلیت نظام و شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهند.

 به گفته وی، در غیر این صورت عملکرد آنها موجب بی اعتمادی مردم شده که در نتیجه آن به مشروعیت نظام لطمه وارد می شود.

ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)


  • شنبه 6 بهمن 1386-0:0

    البته خوب بودن فضاي ربطي به اين ندارد كه اگر اصلاح طلبان لباس گرم نپوشند سرما نخواهند خورد. تازه گيريم كه در انتخابات رد صلاحيت شده باشند مگر كسي مي تواند اصلاح طلبان را از حق حضور در اجتماع عظيم دشمن شكن تظاهرات 22 بهمن بازدارد. در انتخابات نيز كاملا آزادند تا به برادران مخلص اصولگرا كه جز براي خدا قدم برنميدارند راي دهند

    • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 6 بهمن 1386-0:0

      شجاعي، كردان، باهنر، صابري و...
      همه اين وره بازار:
      http://khabar8.blogfa.com


      ©2013 APG.ir