تعداد بازدید: 2208

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 8 بهمن 1386-0:0

يک استاد دانشگاه:بايدافراد سالمي را وارد مجلس كنيم

 استاد دانشگاه شهيد محلاتي سپاه در بهشهر گفت: راي ندادن به دليل مشكلات اقتصادي معنا ندارد.


"عباسعلي عظيمي"  در نشست سياسي، فرهنگي فرماندهان رده‌هاي مقاومت و اركان گردان الزهرا حوزه حضرت خديجه(س) سپاه بهشهر در حسينيه قائم بهشهر افزود: ما امروز مظهر عدالت در جهانيم و افكار عمومي جهان به ما توجه دارد و بايد در اين زمان حساس با انتخاب سالم و قوي، افراد سالمي را وارد مجلس كنيم.

 وي افزود: ما بايد ببينيم چه كساني مي‌خواهند نيروهاي انقلابي از نظام حذف شوند و چه كساني‌اند كه از عدم رعايت حقوق زنان، القاي تفكرات سياسي و ارزش‌هاي غربي جهاني حرف مي‌زنند، آنها را از نظام حذف كنيم نه اينكه با حضور نيافتن در انتخابات ميدان عمل را براي اين افراد باز كنيم.

 وي گفت: ما بايد براي حمايت از ولايت فقيه كه عمود خيمه قانون اساسي و انقلاب ماست و پاسداري از خون شهدا با حضور حداكثري در انتخابات شركت كنيم.

 "عظيمي" در ادامه حمايت از يك نامزد خاص را براي سپاه پاسداران ممنوع دانست و خاطرنشان كرد: فعاليت سپاه در رابطه با انتخابات براي حضور حداكثري و هدايت و ارشاد مردم براي انتخاب اصلح است.

 استاد دانشگاه شهيد محلاتي با اشاره به قطع جريان گاز در استان‌هاي شمالي كشور گفت: چرا ما بايد در مملكتي كه خود خود از ذخايرعظيم گاز برخوردار و صادركننده گاز است چنين مشكلي داشته باشيم؟

 وي ادامه داد: چرا مسووليني كه چنين قراردادهايي را با كشورهاي ديگر مي‌بستند گاز مصرفي مردم را وابسته به خارج كرده‌اند؟

وي گفت: برويد وسايل مورد نياز مصارف صنعتي را از خارج بياوريد نه‌اينكه گاز مصرفي داخل را وابسته كنيد، در اين رابطه بايد دنبال مقصر باشيد.(irna)



©2013 APG.ir