تعداد بازدید: 2159

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 بهمن 1386-0:0

اگر تخلف کنيد

فرماندار بابل گفت:تخلفات كانديداها تاييد اعتبار نامه آنها را با مشكل جدي مواجه مي كند.


فرماندار شهرستان بابل گفت:تبلیغات زودرسی که کاندیداها به طور غیر قانونی در سطح شهرستان انجام داده اند در پرونده آنها درج شده و اگر کاندیدای متخلفی هم بتواند در این انتخابات پیروز شود اعتبارنامه آن با مشکل جدی مواجه خواهد شد .

مهدی نوری امیری با اشاره به افزایش و نقض قوانین انتخاباتی برخی از کاندیداها افزود : بعد از اعلام نتایج  هیئت نظارت استان جلسه ای را با کاندیدها تشکیل و تذکرات لازم را به آنها در خصوص رعایت قوانین انتخاباتی مدهيم.

 
امیری تصریح کرد : تبلیغات زودرسی که کاندیداها به طور غیر قانونی در سطح شهرستان انجام داده اند در پرونده آنها درج شده و اگر کاندیدای متخلفی هم بتواند در این انتخابات پیروز شود اعتبارنامه آن با مشکل جدی مواجه خواهد شد .


وی در خصوص به نفع خود خواندن مصوبات سفر ریاست جمهوری توسط نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد : نمایندگان فعلی این آزادی را دارند که نقش خود را در مصوبات سفر ریاست جمهوری عنوان کنند هر چند کاندیداهاي رقيب با سوژه قرار دادن این مسئله در جهت کسب آراء مردم گام برداشته اند .

فرماندار شهرستان بابل در خصوص افتتاح کارخانه خودروسازی در این شهر گفت : طی تماسی که با تهران صورت گرفته است رئیس جمهور دستور دادند تا شخص معاون اول در این افتتاحیه شرکت کند ولی زمان افتتاحیه قطعی آن مشخص نیست.(isna)



    ©2013 APG.ir