تعداد بازدید: 2758

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 11 بهمن 1386-0:0

شفقت :برخي خبرنگاران، مسايل كوچك را بزرگ مي کنند

استاندار مازندران به خبرنگاران گفت: اخبار و نقادي‌ها و انتشار مطالب شما بايد با در نظر گرفتن حفظ شئون استان صورت بگيرد.


ابوطالب شفقت تصريح كرد: متاسفانه برخي از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي مسايل كوچك را آنچنان بزرگ جلوه مي‌دهند كه از شان استان خارج است.

شفقت در ادامه به موضوع حضور خود به عنوان نماينده عالي دولت در مازندران اشاره كرد و گفت: من از ابتداي حضورم دراين مقام اعلام كردم كه رسانه هاارايه‌كنندگان عملكردها هستند و من نيز براي ايجاد رفاه اجتماعي ،عمومي و ايجاد محيطي همراه با آرامش براي عموم مردم و زندگي مطلوب آنان آمده‌ام.(irna)


  • دوشنبه 15 بهمن 1386-0:0

    هر کس بخواهد در کار مسولان سنگ اندازی کند به نظر من مخالف پیشرفت استان است

    • شنبه 13 بهمن 1386-0:0

      آقای استاندار به گونه ای صحبت می کند که بعید می دانم خودش هم متوجه شود چه رسد به مخاطبین. البته شنونده باید خود عاقل باشد! آقای شفقت می گوید برخی رسانه ها مسایل کوچک را آنقدر برزگ جلوه می دهند که از شان استان خارج است. جالبه!!! از شان استان خارج است یعنی چی؟ این از اون جملات است که بنظر می رسد که همین جوری از ایشان صادر شده !!!
      از سوی دیگر ایشان گفته که برای رفاه اجتماعی و .. آمده !!! جه حرفها اصلا ایشان نیامده بلکه آوردند ایشان را !!! ضمن اینکه بنده خدا چیزی از این مسایل سر در نمی آره ایشان اصلا نمی دونه رفاه اجتماعی و زندگی مطلوب چگونه ایجاد می شه اصلا سواد این کار را نداره اصلا درس این مسایل را نخونده و شاید ایجاد آرامشی که اشاره کرد تا حدودی درست باشد چون ایشان آدمی نظامی است و از ابزار کافی برای این مساله برخوردار است و البته طرحهائی مثل افزایش امنیت اجتماعی سردار احمدی مقدم هم به کمکش می آید.!!!
      برای اثبات این مدعا، شما یک مطلب یا یک تحلیل و یا یک مصاحبه متضمن این مسایلی که در فوق اشاره شد، بخواهید از ایشان ببینیم چند مرده حلاج است.

      • جمعه 12 بهمن 1386-0:0

        تغییردرمرفوم مازندران
        مهردادابراهیمی رئیس دبیرخانه مرفوم استانداری مازندران برکنارشد.

        ابراهیمی که استاددانشگاه نیزمیباشد وبرادرشهیدوازجانبازان جنگ تحمیلیست ازشکل گیری مرفوم دراستان این مسئولیت رابرعهده داشته وازکارشناسان حوزه سیاسی استانداری میباشد.

        • مهمان(مهمان)پاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 12 بهمن 1386-0:0

          طی روزهای آینده سیداحمدرسولی نژادبعنوان استاندارجدیدمازندران وجوادقناعت بعنوان استاندارجدیدسمنان معرفی میشوند.کلیه مدیران استانداری هم تغییرخواهندیافت.
          شک نکنیدخبرموثق است.دوره شفقت خان تموم شد

          • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 11 بهمن 1386-0:0

            اخبار داغ انتخاباتي قائمشهر:
            http://khabar8.blogfa.com


            ©2013 APG.ir