تعداد بازدید: 2134

توصیه به دیگران 1

جمعه 12 بهمن 1386-0:0

دست‌های پنهان، محافظ دست‌انداز جاده‌های شمال!

مدیر كل راه وترابری مازندران گفت:برخي با استفاده از قدرت، اموری را  بدون هماهنگی و كارشناسي درجاده‌ هاي استان انجام می‌دهند!


مدیر كل راه وترابری مازندران از دخالت «برخی‌ها» در كاركارشناسی شده پروژه‌ها انتقاد كرد و گفت: برخی دخالتهای غیركارشناسانه به راحتی انجام گرفته و حتی منجر به تغییر طرح نیز شده است.

عبدالحسین بیگدلی افزود: نمونه بارز از این گونه مداخلات غیركارشناسانه، دخالت‌های برخی مسوولان محلی و حتی شهری در نصب سرعت گیرهای غیر مجاز مشاهده می‌شود.

وی مهمترین وظیفه راه و ترابری را ایمنی و نگهداری راهها دانست و گفت: برخی‌ها بدون هماهنگی و با استفاده از قدرت، اموری را درمحورهای جاده‌ای استان بدون هماهنگی و غیركارشناسانه انجام می‌دهند و سبب تغییر در پروژه می‌شوند.

وی همچنین به اجرای طرح‌های تعریض و یا ایجاد محورهای جدید كه براساس اصول كارشناسی شده است اشاره كرد و گفت: بعضی‌ها با هدف برخی منفعت‌ها كارشكنی‌هایی انجام می‌دهند.

وی گفت: به هر حال من به عنوان مسوول راه و ترابری استان اجازه دخالت نداده و نخواهم داد.

بیگدلی تصریح كرد: در انجام وظیفه نیاز به همكاری همه مسوولان و آحاد مردم و رعایت قوانین است.

وی كه نخواست نام پروژه‌ای كه با دخالت برخی از مسوولان محلی و حتی نماینده مجلس تغییر و منجربه تاخیر طرح نیز شده، فاش شود ،ادامه داد: طرحی كه كارشناسی شده است، باید اجرایی شود.

بیگدلی با بیان اینكه جاده‌های مازندران از نظر من همانند خیابان است، گفت: نزدیكی شهرها و وجود فروشگاهها و مغازه‌های متعدد در حاشیه محورها، نیاز به فرهنگ خاص خود را در امر رانندگی طلب می‌كند.

وی ادامه داد: به نظر من سرعت گیرهای جاده‌های داخل و خارج شهر، دست انداز و غیر مجاز است، اما دست‌هایی در كار است كه نمی‌توانیم در تخریب آن اقدام كنیم.

مدیر كل راه و ترابری مازندران در عین حال گفت: اكنون تمامی سرعت گیرهای خارج ازشهر را از بین بردیم اما در داخل شهر به مدیریت شهری واگذار شده است.

بیگدلی در ادامه مصاحبه درباره ریختن زباله و تخلیه فاضلاب در حاشیه محورهای استان گفت: واقعا این زباله هارا باید كجا بریزند؟ زمینی برای تخلیه فاضلاب‌ها و نخاله‌های ساختمانی فراهم نشده است و از طرفی برای حفاظت از حاشیه جاده‌ها نیاز به یك لشكر نیرو نیاز است، كمك می‌كنید!(aftabnews)


    ©2013 APG.ir