تعداد بازدید: 2265

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 15 بهمن 1386-0:0

پورادیب:بهترین رویکرد انتخاباتی اعلام برنامه ها است

عضو شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال گفت:برخی نامزدها از شیوه های نادرست و غیراخلاقی برای معرفی خود استفاده می کنند.


 عضو شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان) با شاره به تبلیغات غیررسمی انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین رویکرد در تبلیغات انتخابات اعلام برنامه ها، تلاش در جهت مشارکت بیشتر مردم و تقویت وحدت ملی است.

"ابوذر پورادیب" با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها از تخریب دیگران و بداخلاقیهای سیاسی اجتناب کنند، افزود: انتخابات صحنه رویایی افکار و اندیشه هاست و هر که باید تلاش کند دیدگاهها و مواضع خود را معرفی و از تخریب دیگران خودداری ورزد.

وی خاطرنشان کرد: در رقابتهای انتخاباتی هر نامزدی تلاش دارد پیروز انتخابات شود و به همین دلیل مشاهده می شود برخی از نامزدها بدون درنظر گرفتن اصول اخلاقی و انسانی از شیوه های نادرست و غیراخلاقی برای معرفی خود استفاده می کنند.

 به گفته وی، هدف اساسی نمایندگان مجلس باید خدمت به مردم باشد چراکه اگر نیت، خیر باشد قطعا رضایت خداوند را هم به همراه دارد، اما نیتهای عوام فریبانه و غیراخلاقی علاوه بر اینکه موجب رویگردانی مردم از آنها می شود بلکه قهر خداوند را نیز به همراه دارد.

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند و فریب تبلیغات غلط این دسته از نامزدها را نخورند و از روی آگاهی و بدون درنظر گرفتن گرایشهای سیاسی با هدف خدمت بیشتر به مردم نامزدهای کارآمد و قوی را انتخاب کنند.

فرستنده:ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)


  • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 17 بهمن 1386-0:0

    با سلام و احترام
    تشویق به جای تخریب - رفاقت به جای رقابت - تعامل به جای تقابل - اتحاد ملی و انسجام اسلامی بهترین روش حضور در عرصه انتخابات است . همدلی از هم زبانی بهتره ... با آرزوی سلامتی و موفقیت کاندیداهای محترم
    با تشکر - جعفر قربانپور - کاندیدای فرهنگی شهرستان ساری

    • http://khabar8.blogfa.comپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 16 بهمن 1386-0:0

      ليست افراد تائيدي شوراي نگهبان در قائمشهر
      http://khabar8.blogfa.com

      • هواداران دلاور بزرگ نيا پاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 16 بهمن 1386-0:0

        وب سايت شخصي دلاور بزرگ نيا www.delavar.org


        ©2013 APG.ir