تعداد بازدید: 3120

توصیه به دیگران 1

جمعه 19 بهمن 1386-0:0

نهایت دقت

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال گفت:: دست اندرکاران، انتخابات سالم برگزار کنند


 "ابوذر پورادیب" افزود: وزارت کشور، شورای نگهبان، گروههای سیاسی و نامزدهای انتخاباتی در ایجاد چنین شرایطی سهیم هستند و باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند.

 وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور وظایفی همچون تامین امنیت انتخابات، تهیه مکانهای مناسب برای اخذ آراء، رسیدگی به تخلفات انتخاباتی طبق قانون،اطلاع رسانی به موقع و حفاظت از آرای مردم را برعهده دارد و شورای نگهبان نیز آنچه را که قانون در بررسی صلاحیتها برعهده او گذاشته باید رعایت کند و در شمارش آرای مردم نیز باید نهایت دقت را انجام دهد تا حقی از نامزدهای انتخاباتی ضایع نشود.

به گفته وی، گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی نیز باید با پرهیز از ایجاد تنشهای سیاسی، دوری از بداخلاقیهای سیاسی و انتخاباتی و رعایت قانون در جریان تبلیغات انتخاباتی در ایجاد شرایط لازم در برگزاری سالم انتخابات سهیم باشند.

 این فعال دانشجویی و فارغ التحصیلی با بیان اینکه اطمینان مردم از برگزاری سالم انتخابات مشارکت آنها را در انتخابات افزایش می دهد، تاکید کرد: برخوردهای جناحی و سیاسی در انتخابات علاوه بر اینکه سلامت برگزاری انتخابات را به خطر می اندازد، مردم را نیز دلسرد می کند و در نتیجه مشارکت مردم در انتخابات کاهش می یابد. 
 (abouzar_pouradib@yahoo.com)


  • كانو ن هواداران دكتر بزرگ نيا پاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 19 بهمن 1386-0:0

    ناحقي تا كجا ،بيانديشيم چرا دكتر بزرگ نيا مورد تهمت عده اي بي خرد قرار گرفت ...مردم قائم شهر موج حضور بزرگ نيا را بزودي خواهند د

    • جمعه 19 بهمن 1386-0:0

      آخرين خبرها از دلاور بزرگ نيا :بزرگ نيا تائيد صلاحيت شد (19بهمن) www.delavar.org

      • جمعه 19 بهمن 1386-0:0

        آخرين خبرها از دلاور بزرگ نيا :بزرگ نيا تائيد صلاحيت شد ... www.delavar.org


        ©2013 APG.ir