تعداد بازدید: 2958

توصیه به دیگران 1

شنبه 20 بهمن 1386-0:0

اصولگرايان اوايل اسفند در رامسر و تنكابن ليست مي دهند

 دبير جبهه متحد اصولگرايان تنكابن و رامسر گفت: از پشتيباني و حمايت آشكار استكبار جهاني از اصلاح طلبان متاسفيم!


 


 دبير جبهه متحد اصولگرايان تنكابن و رامسر گفت: اين جبهه در سه شاخه زيرمجموعه جبهه پيروان خط امام و رهبري، رايحه خوش خدمت و ايثارگران تحولخواه فعاليت خود را آغاز كرده و 5 نفر نيز به عنوان حكم انتخاب كرده است.
  
  حسين كاظمي امروز ضمن اعلام اين اسامي افزود: شهرستان رامسر و تنكابن در استان به عنوان بهترين شهري است كه با اتحاد و وفاق توانست به نتايج خوبي دست پيدا كند.
وي تاكيد كرد: بررسي‌ها و تحقيقات پيرامون داوطلبان همچنان ادامه دارد و در نظر داريم اوايل اسفند نامزد مورد نظر اين جبهه را به عموم مردم معرفي كنيم.


كاظمي با دو فاكتور درد دين داشتن و حريت و آزادي براي جبهه اصولگرايان خاطرنشان ساخت: ما با در نظر گرفتن همه ملاك‌ها و معيارهاي ديني و ارزشي مستقل و آزادانه در شوراي مركزي حوزه انتخابيه تصميم مي‌گيريم و فشار و سفارش و چانه زني هيچ گروه، حزب و اشخاصي را براي خود ملاك و حجت شرعي نمي دانيم و هر چيز كه شوراي مركزي جبهه متحد شهرستان‌هاي تنكابن و رامسر به نتيجه برسد همان صادقانه و شفاف به اطلاع عموم مردم شريف و نجيب خواهيم رساند.


دبير جبهه متحد اصولگرايان تنكابن و رامسر با اظهار تاسف از پشتيباني و حمايت آشكار استكبار جهاني از اصلاح طلبان افزود: با توجه به اينكه اين گروه در مجلس ششم كارنامه خوبي نداشتند، خيلي بجاست كه به جاي فرافكني و جوسازي اجازه دهند انتخابات با سلامت كامل مثل گذشته پيش برود.(farsnews)


  • سه شنبه 27 دی 1390-0:0

    بنظر بنده جناب آقای نیکنام میتواند کاندیدای جبهه اصولگرایان باشد با تمام جهات

    • دوشنبه 22 بهمن 1386-0:0

      ازموس/ آقای کاظمی اشکوری همان دیپلمه سرباز صفری است که یک روز پادوی بی جیره و مواجب اصلاح طلبان بوده و امروز دستمال کش میز و تخت اصولگرایان است بر تمام مسلمانان و اسلام تسلیت باد درد دین داشتن آقای کاظمی


      ©2013 APG.ir