تعداد بازدید: 2331

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 اسفند 1386-0:0

قدرت برای مردم

پورادیب-سخنگوی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران- شعار و برنامه های انتخاباتی این جبهه در رقابتهای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.


 "ابوذر پورادیب" گفت: در نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران و روسای استانی این جبهه در گرگان، راهبردها، شعار و برنامه های انتخاباتی جبهه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شورای هماهنگی در جلسه دوشنبه شب، بیست و نهم بهمن ماه 86، شعار خود در رقابتهای انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را "اسلام دین ما، مردمسالاری سیاست ما، قدرت برای مردم" برگزید.

 به گفته وی، ترويج روحيه اعتدال در عرصه هاي سياسي، ترويج روحيه نظم پذيري و انضباط اجتماعي از طریق حاکمیت قانون و تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس شورای اسلامی با حضور سلایق مختلف سیاسی و در چارچوب نظام با هدف پیگیری مطالبات قانونی دانشجویان و فارغ التحصیلان و اتخاذ رویکرد علمی در تصویب قوانین از جمله برنامه های انتخاباتی جبهه متحد دانشجویان و فارغ التحصیلان ایران است.

 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان شمالی سراسر کشور) اضافه کرد: تشکیل کمیسیونهای تخصصی مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استانها با حضور دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارشناسان با هدف آشنایی دانشجویان با قوانین مربوط به رشته تحصیلی، استفاده از نظرات کارشناسی دانشجویان و فارغ التحصیلان در بررسی طرحها و لوایح، استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیتهای کارشناسی، فراهم آوردن زمينه‌هاي لازم براي مشاركت دانشجويان و فارغ التحصيلان در توسعه همه جانبه، تقويت حس تاثيرگذاري در قشر دانشجو و فارغ التحصيل، توجه به پویایی و افزایش قدرت تحلیل دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و افزایش کارآمدی فارغ التحصیلان دانشگاهی برنامه دیگری است که جبهه متحد بعد از رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم پیگیری می کند.

 پورادیب گفت: اعضای شورای هماهنگی بر مشارکت فعال دانشجویان در عرصه مدیریت شهری با هدف استفاده از دیدگاههای کارشناسی دانشجویان در عمران و سازندگی شهرها، مشارکت در توسعه شهرها و استفاده از نخبگان دانشگاهی در تصمیم گیریها و تصمیم سازیها، تدوین منشور حقوق صنفی دانشجویان، دفاع از آزادیهای قانونی و دفاع از فعالیت تشکلهای سیاسی و مدنی شناسنامه دار و دفاع از حقوق اجتماعي قوميت ها و مذاهب در چارچوب قانون اساسي و يکپارچگي حاکميت ملي تاکید کردند.

 وی پرهیز از سیاست حذف با هدف ایجاد موازنه سیاسی براساس اصول اعتقاد به کلیت نظام و شایسته سالاری، حمایت از ایده گفتگوی فرهنگها و تمدنها و ایده گفتگوی ادیان و مذاهب با هدف ارتقاء جایگاه کشور در سطح بین الملل و توجه به اصول اقتصادی قانون اساسی با هدف ایجاد عدالت اجتماعي بر مبناي قسط و عدل اسلامي و كاهش فقر با حفظ عزتمندی را از دیگر برنامه های این تشکل برشمرد.

به گفته عضو شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال، آسیب شناسی روندهای جاری اجتماعی با هدف تعيين خط مشيها و جهتگيريهاي كلي و بررسي همه‌جانبه‌ي انتظارات و اولويت‌هاي افکار عمومي، دفاع از مشاركت زنان در فعاليتهاي اجتماعي با تکیه بر توانمندیها و ویژگیهای منحصر به فرد و مقابله با تحجر و واپسگرایی نیز برنامه های جبهه متحد در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم می باشد. 

 (abouzar_pouradib@yahoo.com)


  • دوشنبه 6 اسفند 1386-0:0

    ین دفعه نوبت معلمان است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند .... معلم

    • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 5 اسفند 1386-0:0

      www.jafarghorbanpour.com


      ©2013 APG.ir