تعداد بازدید: 2245

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 اسفند 1386-0:0

يک مدرس سينما:فيلم‌هاي جشنواره وارش حرفه‌اي نيست

"عزيزالله حاج مشهدي" فيلم‌هاي ارايه شده در جشنواره فيلم كوتاه وارش در بابل را حرفه‌اي ندانست و گفت: فيلم‌هاي كوتاه با آرمانهاي واقعي فيلم‌سازي و كارگرداني فاصله دارد.


اين منتقد فيلم و مدرس سينمابه خاصيت و ويژگي‌هاي فيلم كوتاه اشاره كرد و گفت: پرگويي ، تكرار و طولاني بودن آفت در نمايش فيلم كوتاه است كه برخي از فيلم‌هاي ارايه شده به دبيرخانه اين جشنواره نيز اين آفت را داشته‌اند.

حاج مشهدي فيلم كوتاه را همانند رباعي‌هاي شعر توصيف كرد و گفت:با ابتكار و خلاقيت كارگردان مفاهيم بايد در زمان كوتاه به مخاطب برسد.

اين مدرس سينما نبود پژوهش و تحقيق ميداني توسط كارگردانان را از عمده مشكلات فيلم‌هاي كوتاه دراين جشنواره خواند و گفت: متاسفانه فيلم سازان اطلاعات دقيق كه درساخت و ارايه فيلم كوتاه ضروري است را ناديده گرفته‌اند.

وي ادامه داد: هرچه اطلاعات كارگردان از موضوع فيلم بيشتر باشد مي‌تواند با ابتكار و خلاقيت با استفاده از جذابيت‌ها و پرداخت قوي در نور و رنگ مفاهيم را به صورت بصري به مخاطب منتقل كرد.

پنجمين جشنواره وارش از روز گذشته در مجتمع سينمايي و هنري بابل آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.(irna)


 


  • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

    دستمريزاد آقاي حاجي مشهدي ،شما چرا قبول مي كنيد و داور جشنواره مي شويد ،ميگن چند تا فيلم عروسي و جشن تولد تو فيلمها بوده كه گذاشتن هيات انتخاب جشنواره ببينند .

    • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

      مدیران محترم ارشاد استان حتما توجه دارند که آقای حاجی مشهدی نسبت به آنها غرض و کینه توزی نداشته و اتفاقا عضو هیات انتخاب فیلم جشنواره وارش نیز بود......حالا چی می گید؟؟؟!!!

      • پنجشنبه 2 اسفند 1386-0:0

        حرف آقاي حاجي مشهدي درسته ،چون فيلمسازان حرفه اي فيلم كوتاه كه فيلم به جشنواره ندادند ،فقط يه سري فيلمهاي هنر جويي از سينماي جوان اونم به صورت فله اي به جشنواره داده شده كه دبير جشنواره هم هي آمار و ارقام ميده.خدا بيامرزه مهرداد اسكويي و شهاب رضويان و ...كه بخاطر اعتبار جشنواره فيلم ميدادند.


        ©2013 APG.ir