تعداد بازدید: 2834

توصیه به دیگران 1

جمعه 3 اسفند 1386-0:0

شش نفر ديگر از فيلتر گذشتند


اسامي شش نامزد رد صلاحيت شده مازندراني كه در مرحله تجديدنظر توسط شوراي نگهبان تائيد صلاحيت شدند، منتشر شد.


 شوراي نگهبان پس از بررسي شكايات نامزدهاي رد صلاحيت شده و مشمول عدم احراز نمايندگي مجلس هشتم، صلاحيت 205 كانديداي ديگر را مورد تائيد قرار داد و براي ابلاغ به نامزدها اين فهرست را به وزارت كشور ارسال كرد.
صلاحيت اين تعداد از كانديداها در مراحل قبلي از سوي هيئت هاي اجرايي و نظارت رد شده بود.

farsnews اسامي افراد زير را روز پنج شنبه منتشر کرد:
داود صابري - بهشهر
سيدشهاب‌الدين كاظم‌دينان - آمل
سيدرفيع كاظمي - نوشهر
جهانبخش پورآهنگريان - تنكابن
محمد محمدپور - آمل
بهرام مرادي - تنكابن
شوراي نگهبان قانون اساسي در مهلت قانوني 20 روزه رسيدگي به شكايات داوطلبين كه جمعه، سوم اسفند خاتمه مي يابد، طي سه مرحله قبل صلاحيت 813 نفر از كانديداها را براي نمايندگي مجلس تائيد كرد. 
آمار تائيد صلاحيت شدگان نمايندگي مجلس توسط شوراي نگهبان از مرز يك هزار نفر گذشت.

براساس آخرين آمار شوراي نگهبان تعداد داوطلباني كه صلاحيت آنان در استان احراز شده است به ‪ ۹۹‬نفر رسيد.
گفته مي شود فهرست ديگر تائيد صلاحيت شدگان، كه انتظار مي رود بيش از 100 نفر باشد جمعه سوم اسفند از سوي شوراي نگهبان به وزات كشور ارسال خواهد شد.

 

 


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 13 اسفند 1386-0:0

    با عرض سلام و احترام به همشهریان ساروی
    گرایش روزافزون طرفداران آقایان روزبهی ؛ سلیم بهرامی ؛ عشوری ؛ حسین زادگان ؛ روحی ؛ یوسف نژاد ؛ شجاعی ؛ صباغی ؛ زمانی ؛ عبدالاحد ؛ علوی و دیگر کاندیداها در کنار کاندیدای خویش و گزینه دوم به آقای جعفرقربانپور کاندیدای فرهنگی شهرستان ساری بعنوان همکار دیگر کاندیدای مورد نظر خویش ؛ کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم و مسئول دفتر نماینده ساری با توجه به شرایط ایجاد شده در آرایش انتخاباتی سار ی و سابقه علمی ؛ تخصصی ؛ فرهنگی و ورزشی ایشان که می تواند بعنوان یک همکارصمیمی و متخصص امور مجلس در کنار هریک از کاندیداهای برادر و خواهر دیگر با تفاهم و همدلی خاطره همکاری آقایان روزبهی و سلیم بهرامی نمایندگان دوره ششم را تکرار نماید و بدور از تنش و درگیری با دیگر نماینده برای رفاه و آبادی شهر و روستاهای ساری با همکاری شوراها تلاش نمایند . با تشکر - شهروند ساروی

    • شنبه 11 اسفند 1386-0:0

      این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

      • سه شنبه 7 اسفند 1386-0:0

        این دفعه نوبت معلمان است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند .... معلم

        • جعفر قربانپورپاسخ به این دیدگاه 0 0
          يکشنبه 5 اسفند 1386-0:0

          www.jafarghorbanpour.com

          • فعال سیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            شنبه 4 اسفند 1386-0:0


            آقای استاندار و آقای فرماندار ؟؟؟!!!
            رد صلاحیت ؛ مظلوم نمایی و قهرمان پروری یا اجرای قانون توسط فرمانداریها ؟!
            با انتشار خبر رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای مجلس هشتم واکنشهای مختلفی در سطوح سیاسی و اجتماعی صورت گرفت . برخی ستادها از این مسئله بعنوان مخالفت کاندیدای رد صلاحیت شده با مدیریت حاکم در استانداری و فرمانداری در جهت حفظ منافع مردم و رفع مشکلات تورم و قطع گاز و ... استفاده وسیع تبلیغاتی نمودند و این کاندیدا را بعنوان قهرمان مظلوم جلوه دادند تا حدی که ستاد بعضی کاندیداها که تایید صلاحیت شدند نیز اقدام به پخش شایعه رد صلاحیت نامزد مربوطه برای ایجاد موج منفی نسبت به مدیریت حاکم و تثبیت کاندیدای خویش نمایند که در صورت تایید مجدد صلاحیت بعنوان یک قهرمان اورا تبلیغ نمایند . از طرف دیگر نیز کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده اند را فاقد وجاهت مردمی جلوه می دهند که خود عین تخریب شخصیت و بداخلاقی سیاسی است . سوال اینست :
            آیا فرمانداری محترم با رد صلاحیت اولیه و تایید مجدد کاندیدایی را بعنوان قهرمان ملی حافظ منافع مردم در مقابل حاکمیت به مردم معرفی نخواهد کرد و عملا بعنوان ستاد انتخابات ایشان موجب افزایش رای ایشان نخواهد شد ؟ اگر چنین است بهتر بود همه را رد صلاحیت و تایید مجدد می نمودند تا چهره کاندیداهایی که در مرحله اول تایید شده اند بعنوان سازشکار معرفی و تخریب نشود . کما اینکه هم اکنون نیز صحبت از تایید مجدد ایشان با نفوذ در مراجع بالاتر مطرح است و ستادهایشان از این امر بعنوان ضربه زدن به دیگر کاندیداها استفاده می کنند !!!
            پیشنهاد می شود هر بار در همه لیستهایی که اعلام می شود اسامی کسانی که در مرحله اول به دلیل اینکه هیچ ایرادی در مدارک و .... ایشان یافت نشد هم مجددا اعلام شود . مسلما کامل بودن مدارک و شفاف و پاک و درستکار بودن ایشان نباید مورد بی مهری و بداخلاقی سیاسی مطبوعات و رسانه ها قرار گیرد . انصاف نیست که در مقابل این کاندیداهای پاک و شریف اینقدر دنبال مسئله دارها بگردید و هرروز اسمشان را تیتر کنید و نامی از تایید شده های مرحله اول نبرید ..

            • جمعه 3 اسفند 1386-0:0

              زرتشتیان مازندران
              http://mazand-zoroastrian.blogfa.com


              ©2013 APG.ir