تعداد بازدید: 3152

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 اسفند 1386-0:0

امام جمعه بابل:به هم محلی ها راي ندهيد

روحاني گفت:هر شهروند بابلی باید دو نفر را انتخاب کند.


امام جمعه بابل گفت: نباید بگذاریم بهانه گیری ها مارا از شرکت در وظیفه مهم شرعی و سیاسی مان دور و غافل کند و همه باید با شور زیاد در انتخابات شرکت کنند.

روحاني به قانون  حذف پوستر انتخاباتی اشاره و با تقدیر از این حرکت مجلس  گفت: بعضی ها می گویند این پوستر ها اگر بود انتخاب شور بیشتری داشت اما خطری دیگری داشت که مردم فقط به ظاهر یک کاندیدا توجه می کردند  و رقابت های انتخاباتی به سمت ظاهر گرایی و رقابت برای چاپ پوستر های زیبا پیش می رفت. 

وي افزود: باید حساسیت ها و عواطف خود را کنار بگذاریم و درست انتخاب کنیم .امام جمعه بابل قوم گرایی و منطقه گرایی را از خطرات مهم انتخاب کاندیدا نام برد و خطاب به برخی از طرفداران کاندیداها خاطر نشان کرد: شنیده شده است که برخی از طرفداران کاندیداها  تبلیغات تک رای انجام می دهند و این خطر مهمی است.

 به گزارش ستاد نماز جمعه بابل،امام جمعه اين شهر گفت :از شهرستان بابل دو نفر به مجلس راه می یابند و نباید افرادی به صرف اینکه کاندیدایی هم محلی و هم منطقه ای  است  به او رای بدهند.

روحاني گفت:در شهرستان بابل دو نفر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند و هر شهروند بابلی باید دو نفر را برگزیند.


  • جمعه 24 اسفند 1386-0:0

    Chera Nazarate marbot be tahrime Entekhabate Kazai ra sansur kardid, magar modai nistid ke hokomate eslami "azadetarin" hokomate doniast "


    ©2013 APG.ir