تعداد بازدید: 4407

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 20 اسفند 1386-0:0

هرکسي کار خودش،بار خودش،آتيش به اموال خودش!

در برخي حوزه هاي مازندران تفاوت هايي بين فهرست حزب اعتماد ملي و ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مشاهده مي شود.


 در بهشهر حزب اعتماد ملي از رحماني خليلي حمايت کرده ،اما ستاد ائتلاف اصلاح طلبان از ايوب برزگرنژاد حمايت کرده است.برزگر نژاد که اهل شعر وشاعري نيز مي باشد،اخيرا" کاستي از دکلمه اشعار خود را با صداي خودش روانه بازار کرده است.تخلص شعري وي"شوره"است.

اما ولی الله حسنی خورشیدی کاندیدای انتخاباتي حوزه انتخابيه نکا ، بهشهر، گلوگاه با صدور بیانیه ای از رقابت های انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی کناره گرفت .

 وي علت انصراف را حضور دير هنگام، رد صلاحيت و تائيد مجدد از سوي شوراي نگهبان اعلام کرده است كه باعث شد امكان رقابت انتخاباتي کاسته شود. تصویر متن کامل استعفانامه وي را اين جا بخوانيد:(http://i30.tinypic.com/33pd91x.jpg)

حکايت تشتت در فهرست اصلاح طلبان به بهشهر وگلوگاه محدود نمي شود؛در بابلسر وبهنمير هم حزب اعتماد ملي از دکتر قلي پور حمايت کرده است،اما ستاد ائتلاف اصلاح طلبان نام حجت روحي را در فهرست خود قرار داده است.


  • چهارشنبه 22 اسفند 1386-0:0

    از کی تا به حال رحمانی دکتر شده؟

    • سه شنبه 21 اسفند 1386-0:0

      خبر جديد براي مازندنومه:
      http://www.behnegah.blogfa.com/post-38.aspx
      حمايت قاطع دكتر نجفي از رحماني خليلي
      " رحماني خليلي دو مولفه آگاهی و شجاعت را خوب داراست و هميشه به مصلحت عموم مردم مي انديشد."

      به گزارش نگاه روز، دكتر محمدعلي نجفي وزير سابق آموزش و پرورش در سخنراني خود در مسجد جامع شهرستان گلوگاه با اعلام اين مطلب گفت: به واسطه آشنایی 27 ساله كه با آقاي رحمانی خليلي دارم می گویم ايشان واقعا دو مولفه آگاهی و شجاعت را خوب دارا هستند در تصمیم گیری ها ، اظهار نظر ها ، اول مصلحت عموم مردم و آن چه حق هست را انجام می دهد.

      وي گفت: مجلس جای مهمی است ، این نیست که ما فقط جهت ادای تکلیف رای بدهیم بیش از آنکه تکلیف باشد حق ما است که رای بدهیم.

      رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت خاتمي گفت: برای اینکه این روند تغییر کند باید نماینده ای داشته باشیم اولا علم و آگاهی کافی داشته تا تصمیم درست بگیرید ثانیا باید شجاع باشد تنها عالم بودن مهم نیست
      وي تصريح كرد: شروع حل مسائل، ایجاد یک تحول در اداره کشور و مجلس است ، اگر بخواهیم چیزی را اصلاح کنیم باید اول مجلس اصلاح شود اینکه امام فرمودند مجلس در راس امور حرف حکیمانه است زیرا تمام برنامه و قوانین ازمجلس می گذرد و نظارت بر آنها هم کار مجلس است.

      دكتر نجفي افزود: هر وقت مجلس قوی بوده است در کشور نشاط و شادمانی حاكم بوده وشرایط کشور بهتر شده است .

      وي گفت: نماينده باید شجاعت کافی داشته باشد تا برابر تصمیم خلاف بایستد و از حقوق ملت دفاع کند.

      دكتر نجفي با اعلام اينكه بگردیم و تحقیق کنیم یک نماینده اصلح را انتخاب کنیم تا شاهد یک مجلس پر قدرت و کارآمد باشيم تصريح كرد: من به عنوان یک وظیفه حزبی و سیاسی نیامدم سخن بگویم. اين را يقين دارم كه رحماني كه از افتخارات منطقه است و اوست كه مي تواند كاري براي منطقه انجام دهد.

      • حسین خلیلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 20 اسفند 1386-0:0

        اصلاح طلبان مازندران یک عده ضعیفی هستند که چشم دیدن افرادقوی مثل دکتر رحمانی را ندارند به هر حال بدانید رحمانی نماینده بهشهر خواهد شد به کوری چشم برخی حسودان احمق که با این کار شانس موفقیت اصلاح طلبان در بهشهر را ضعیف می کنند . همراه شو عزیز

        • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 20 اسفند 1386-0:0

          ساری : ( روزبهی + سلیم بهرامی * عشوری + حسین زادگان + ... = قربان پور)

          • دوشنبه 20 اسفند 1386-0:0

            همون شعر و شاعري به درد مجلس مي خوره. بره براي مردم شعر بگه كار كه خبري نيست. تازه رييس شون هم كه نويسنده و شاعر بود


            ©2013 APG.ir