تعداد بازدید: 2968

توصیه به دیگران 1

شنبه 24 فروردين 1387-0:0

يوسفيان:دولت و مجلس درباره گراني همديگر را متهم ندانند

 نماينده مردم آمل در مجلس گفت: در اين مقطع دولت و مجلس نبايد به دنبال متهم كردن يكديگر درباره گراني باشند.



عزت الله يوسفيان  افزود: مسئله اصلي، تورمي است كه اكنون مردم از آن به شدت رنج مي برند.
وي با اشاره به اينكه مردم به دنبال متهم نيستند افزود: حل سريع مسئله گراني مهمترين اصلي است كه مردم خواستار آن هستند.
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: مجلس هشتم در شرايط فعلي نبايد به غير از حل مسئله گراني به دنبال دستور كار جديدي باشد.
يوسفيان از آماده شدن متني خبر داد كه با امضاي نمايندگان مجلس هفتم و منتخبان مجلس هشتم در مازندران بزودي تقديم مجلس خواهد شد.
وي اظهار داشت: در تلاش هستيم با موافقت نمايندگان دور هفتم و هشتم مجلس اين متن بزودي تقديم مجلس شود.
منتخب مردم آمل براي مجلس هشتم از مشخص نشدن تيم بررسي حل مسئله گراني به رياست دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي به شدت انتقاد كرد.
يوسفيان ملا با اشاره به اينكه گراني هاي اخير در كشور ريشه خارجي دارد اضافه كرد: با افزايش قيمت محصولات جهاني بر روند افزايش قيمت در كشور ما نيز تاثير زيادي داشته است.
وي در پايان افزايش 500 درصدي قيمت ها در بخش مسكن را اوج تورم در كشور عنوان كرد.(farsnews)


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 29 فروردين 1387-0:0

    در مقابل استانداری و سطح شهر ساری پارچه نویسی مبنی بر تشکر از استاندار و فرماندار جهت تبدیل دانشکده کشاورزی ساری به دانشگاه از مصوبات سفر دکتر احمدی نژاد نوشته اند در حالیکه تصویب دانشگاه کشاورزی ساری در مجلس ششم و با تلاش آقایان روزبهی و مرحوم سلیم بهرامی و دولت خاتمی صورت گرفت و همان موقع بعنوان دانشگاه کشاورزی استان مازندران دارای ردیف مستقل بودجه شد که در گزارش عملکرد آن نمایندگان نوشته شده بود . چرا چیزی را که قبلا تصویب شده را به اسم این دولت مصادره و دروغ می گویید . اسناد موجود در مجلس ششم و لوایح بودجه دولت خاتمی و وزارت علوم را دقیقا بررسی کنید تا صحت مدعا روشن شود و مطبوعات نیز هوشیارتر عمل کنند .


    ©2013 APG.ir