تعداد بازدید: 3001

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 فروردين 1387-0:0

آدم ربايان مجازات شدند

 دادستان استان مازندران گفت: دو شرور آدم ربا در زندان شهرستان ساري به دار مجازات آويخته شدند.



اسدالله جعفري افزود: بر حسب محتويات پرونده در شامگاه 18 مرداد ماه سال 81 افراد نقاب دار و مسلح به سلاح كلاشينكف با ورود به عنف در حوالي شهرستان ساري در يك كارگاه تعداد چهار نفر از كارگران را پس از ضرب و جرح در اتاقكي محبوس و مسئول كارگاه را در قبال دريافت 50 ميليون تومان گروگان گرفته و از محل متواري مي شوند.


وي افزود: در حال متواري شدن يك دستگاه خودروي سواري را متوقف و دست و پاي سرنشينان را بسته و خودرو را سرقت مي كنند و در يكي از مناطق جنگلي مخفي مي شوند.


جعفري بيان كرد: به درخواست خانواده فرد گروگان گرفته شده نيروي انتظامي جهت پيگيري وارد عمل شده كه گروگان گيران مبادرت به تيراندازي و درگيري مي كنند.


دادستان مركز استان ادامه داد: در اين درگيري گروگان گيران با شليك 10 گلوله بر سر گروگان وي را به قتل مي رسانند.


وي با اشاره به اينكه اين افراد پس از گذشت 18 ماه دستگير و به مقامات قضايي تحويل داده مي شوند تصريح كرد: متهمان اين پرونده به نام هاي «ح-ه» و« ر- ش» پس از طي مراحل قانوني رسيدگي و به موجب راي صادر از شعبه دو دادگاه انقلاب ساري و تائيد و ابرام در ديوان عالي كشور به اتهام مشاركت در محاربه و فساد في الارض به اعدام محكوم شدند.


جعفري در پايان افزود: اين حكم در سحرگاه روز دوشنبه پس از انجام تشريفات شرعي و قانوني در محوطه زندان ساري به اجرا درآمد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir