تعداد بازدید: 5197

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1387-0:0

هی خانم کجا ، کجا؟!

طنز دانشجويي درباره نصب دوربین هاي مداربسته در دانشگاه مازندران-از:محمدصادق محمدپورمیر


 شما که مخالف نصب دوربین های مدار بسته هستید،اگر از نیت خیر دوستان دوربین گذار آگاه شوید، نظرتان تغییر می کند.
حاج آقا"ر" کارشناس مذهبی پروژه می گوید:پیش فرض ما این است که خداوند ناظر همه ی کردار ماست اما این دلیل نمی شود ما همین طور بیکار بنشینیم و دیگران کار کنند! ، حالا پروردگار به علت رحمان و رحیم بودن و از روی بزرگواری تعارفی کردند، ما که نباید سوء استفاده کنیم .ما امین ناموس هستیم.

"س"هم که در بخش بازبینی دختران مشغول به خدمت است می گوید: تعریف از خود نباشد ولی من عمرم را وقف جماعت دانشجو کردم و همین باعث شده که هنوز در 44 سالگی مجرد مانده ام! خسارت های متعددی که اخیراً به شیر آلات سرویس بهداشتی وارد شده ما را ملزم کرد تا چند دوربین در آنجا نصب کنیم. علاوه بر آن ، این طوری می توانیم دیگر اعمال غیر مجاز دانشجویان را تحت نظر داشته باشیم . مثل آرایش های غیر متعارف دختران مجرد و صحت انجام وضو گرفتن را.

"د" که بخش نرم افزاری پروژه را به عهده دارد در مورد مشخصات فنی دوربین ها می گوید: هیچ  عکس العملی از چشمان 10 مگاپیکسلی این دوربین ها جا نمی ماند. این طوری خیلی از گناهان صغیره ی شایع در میان دانشجویان ریشه کن خواهد شد؛مانند چشم چرانی ها، دست تو بینی کردن، آدامس جویدن و زیر صندلی چسباندن ، تقلب های امتحانی ، چُرت اساتید و دانشجویان و حتی محتوای بلوتوث ها هم . بعله .

حالا اگر جرات دارید با نصب دوربین ها مخالفت کنید.(jaryanonline)


  • شنبه 28 ارديبهشت 1387-0:0

    واللا ما مونديم از سياستهاي اين جماعت خيرانديش خدايي خيلي به فكر مان 200 ميليون يا بيش تر خرج دوربين ميكنن تا كسي مزاحم ما نشه البته تو خوابگاه يه سري خرجهاي الكي هست كه به دقت مسئولين پول بابت اونا حروم نميشه مثل كولر واسه اطاقا كه دانشجوا رو پشه و گرما هلاك نكنه( ترقي اندر اين كشور محالست كه در اين مملكت قحط الرجالست)

    • محمد شکری پاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 12 ارديبهشت 1387-0:0

      سلام .من یک جویباری هستم می خواستم بگم که آیا جویبار جزوی از مازندران است ؟ اگر هست چرا در معرفی شهرستانها اسمی ازجویبار برده نمیشود؟هر چند شهر زیبایی نیست پس چرا هی می گوید مازندران زیباست .بار هم میگویم چراچرا...........................

      • دوشنبه 9 ارديبهشت 1387-0:0

        faghre jamee ra bebinid ta kojaha pishraft kardeh be koja ma khahim bordeh shod?

        • يکشنبه 8 ارديبهشت 1387-0:0

          در قرن بیستم بسیاری از کشورهای غربی دریافتند که استفاده تنها از دوربین های مداربسته برای کاهش رفتار های نابهنجار(جرائم) نه تنها سودمند نبوده بلکه اغلب اوقات اثر معکوس داشته،مردم احساس می کنند به حریم شخصی آنها تجاوز شده بخصوص در فضاهای عمومی پارک ها حتی باعث کاهش حضور مردم شده است. در نتیجه بسیاری از مسئولین بفکر چاره افتادند یکی از راهکارهای ارائه شده آنها تحت عنوانCPTED جرائم را در مرحله ساخت ساختمانها و طراحی فضاها پیش بینی می کند و سعی می کند در همان مرحله طراحی پتانسیل جرائم را حذف کند
          چه خوب است مسئولین ما هم به این نکات ریز و کارا دقت داشته باشند

          • شنبه 7 ارديبهشت 1387-0:0

            چشم ما روشن دست خدا را ازپشت بستنند! افرين به اين گونه اجراي احكام الهي. ديگه چه نيازي به اولياي الهي و امام زمان(ع) و ... .دست مريزاد.

            • جمعه 6 ارديبهشت 1387-0:0

              این چرت و پرتا چیه می نویسید
              خجالت داره


              ©2013 APG.ir