تعداد بازدید: 3442

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 ارديبهشت 1387-0:0

هدف ما جلب رضايت مشتري است!

مشتريان،كارگران و متصدی یك واحد صنفی عرضه كیف وكفش درآمل،در اوقات فراغت، فیلم‌های مبتذل تماشا مي کردند!


روزنامه"کارگزاران" نوشت" كارگران و متصدی یك واحد صنفی عرضه كیف وكفش درآمل كه به همراه مشتریان ‏خود اوقات فراغت شان را به تماشای فیلم‌های مبتذل می‌پرداختند، دستگیر شدند.‏

 در پی كسب خبری از منابع اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مبنی بر اینكه متصدی یك واحد صنفی عرضه كیف و كفش در زمان استراحت یا تعطیلی موقت واحد صنفی خود مبادرت به نمایش فیلم‌های غیرمجاز و مبتذل برای كارگران و برخی از مشتریان خود اعم از دختر و پسر می‌كند سریعا وارد عمل شدند .

بر این اساس، ماموران پس از انجام هماهنگی با مراجع قانونی در بازرسی از واحد صنفی مذكور، متصدی و دیگر كارگران را حین تماشای فیلمی مستهجن دستگیر و در بازرسی از این واحد صنفی یك دستگاه كیس رایانه حاوی تصاویر و فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی و 83 حلقه سی‌دی مبتذل و مستهجن كشف و ضبط كردند.

در خبر ديگري irna از كشف و انهدام يك باند تهيه و توزيع مشروبات الكلي دست‌ساز دربابلسر خبر داد و گفت : اين باند توسط ماموران كلانتري ‪ ۱۴‬فريدونكنار شناسايي و منهدم شد.

 پيگيري اين موضوع در پي كسب خبري از منابع اطلاعاتي و تحقيقات پليسي مبني بر اينكه فردي به نام" محمد" به همراه ديگر متهمان در سطح وسيعي بابلسر اقدام به توزيع مشروبات الكلي مي‌نمايد ،انجام شد .

وي اظهارداشت: ماموران پس از انجام عمليات شناسايي و گشت‌هاي تعقيب و مراقبت موفق شدند متهمان را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

 دربازرسي از مقر متهمان چهارهزار و ‪ ۳۰۰‬ليتر مشروبات الكلي آماده كشف شد.



    ©2013 APG.ir