تعداد بازدید: 3030

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 ارديبهشت 1387-0:0

سایه وزیر سایه بر سر وزیر رسمی

ادعاي يک سايت نزديک به احمد توکلي:علی کردان، قائم‏مقام وزیر نفت، وظایف وزیر را انجام می‏دهد.


alef که منتسب به احمد توکلي است گزارش داد: علی کردان قایم‏مقام وزیر نفت در جلسات مهم همراه با رییس جمهور شرکت کرده و وظایف غلامحسین نوذری وزیر نفت را انجام می دهد.
 

در ملاقات پنج شنبه هیات دولت با مردم تهران نیز علی کردان به جای غلامحسین نوذری حضور یافت.
 
همچنین در لیست همراهان رییس جمهور به هند نیز جای خالی وزیر نفت را علی کردان پر کرد و به امضای برخی توافق‏نامه ها پرداخت.
 
وی اخیرا نیز به جای وزیر نفت در نامه ای، مستثنی شدن صنعت نفت از قانون خدمات کشوری را در خواست و سپس درنامه ای دیگر به معاون سرمایه انسانی رئیس جمهور، موافقت رئیس جمهور با نقض قانون را اعلام کرد. دولت نیز پس از گذشت دوازده روز، در مقابل این ادعای قایم‏مقام نفت مبنی بر قانون شکنی علنی دولت واکنش نشان نداده و آن را تکذیب و یا تایید نکرده است.
 
علی کردان اواسط مهر سال گذشته به عنوان قایم‏مقام وزیر نفت منصوب شد و این در حالی بود که بسیاری از همان زمان وی را وزیر در سایه نفت می نامیدند.


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387-0:0

    آقایان چرا از توانمندی فرزندان با سواد و متخصص ساروی که تجربه ملی و بین المللی نیز دارند مانند آقای جعفر قربانپور (www.jafarghorbanpour.com) که کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم نیز بوده اند در سطوح مدیریتی استان و کشور با توجه به اصل شایسته سالاری ، استفاده نمی کنید ؟! تا کی انتصابها باید سیاسی و جناحی باشد ؟! کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند را به حاشیه نرانید ؟!
    با تشکر - شهروند ساروی

    • مجرد بیکارپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387-0:0

      هردم از این باغ بری میرسد.


      ©2013 APG.ir