تعداد بازدید: 3149

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 ارديبهشت 1387-0:0

علی لاریجانی، رئیس موقت شد

در همایش اصولگرایان، طبق رای گیری انجام شده علی لاریجانی رئیس موقت شد.


 در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان علی لاریجانی به عنوان رئیس ، ابوترابی فرد و صدر به عنوان نایبان رئیس و کوهکن و میرتاج الدینی به عنوان منشی های هیئت رئیسه موقت در فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

یک منبع آگاه اعلام کرد: در همایش امروز اصولگرایان که به دعوت جبهه متحد اصولگرایان در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تهران برگزار شد در روندی دموکراتیک هیئتی 44 نفره منتخب نمایندگان استانها ، مسئولیت فراهم آوردن مقدمات کار اصولگرایان در مجلس هشتم را بر عهده گرفتند.

به گفته وی همچنین رای گیری برای انتخاب هیئت رئیسه موقت برای این جمع انجام شد که طبق آن علی لاریجانی به عنوان رئیس ، محمد حسن ابوترابی فرد و شهاب الدین صدر به عنوان نایبان رئیس و محسن کوهکن و محمدرضا میرتاج الدینی به عنوان منشی های هیئت رئیسه موقت اصولگرایان انتخاب شدند.

این منبع آگاه خبر داد غلامعلی حداد عادل داوطلب شرکت در انتخابات هیئت رئیسه نبود.

همچنین در جلسه امروز کمیته هایی برای بررسی انتخاب هیئت رئیسه مجلس هشتم و مسائلی چون چاره اندیشی برای تورم و سرنوشت طرح ها و لوایح نیمه تمام در هیئت 44 نفره شکل گرفت .

منتخبان راه یافته از هر استان به مجلس هشتم در انتخاباتی درون گروهی منتخبان خود را برای حضور در این هیئت 44 نفره و همچنین هیئت رئیسه موقت معرفی کردند .

براین اساس از استان‌های دارای کمتر از 10 نماینده یک نفر، از استان‌های دارای بیش از 10 نماینده دو نفر و از تهران 5 نفر در شورای مرکزی 44 نفره فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

پیش از این برخی از منابع خبری از محمد رضا باهنر، حسین فدایی ، سید شهاب‌الدین صدر، علی اصغر زارعی و فاطمه رهبر به عنوان اعضای هیئت نمایندگان استان تهران در هیئت 44 نفره خبر داده بودند.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir