تعداد بازدید: 10034

توصیه به دیگران 2

شنبه 21 ارديبهشت 1387-0:0

چشمه های آب معدنی رامسر آلوده است: خبر داري ، نه ، نه!

عضو شورای شهر رامسر در خصوص اقدامات انجام گرفته برای احداث تصفیه خانه رامسرگفت:خبر خاصی که بتوان آن را انعکاس دهیم وجود ندارد!


 

عضو شورای شهر رامسر گفت: ریختن زباله توسط شهرداری رامسر در بالا دست این منطقه موجب نفوذ پساب به آب شرب شده و کیفیت آب را نیز بدتر می کند.


سید محمود باکی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای احداث تصفیه خانه رامسر اظهار داشت: خبر خاصی که بتوان آن را انعکاس دهیم وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته اعتباراتی برای احداث تصفیه خانه پیش بینی شده و دو سازمان آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری در سطوح ملی و استانی در این امر دخیل هستند.

عضو شورای شهر رامسر به نامناسب بودن آب شرب این شهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه چشمه های آب معدنی این منطقه نیز پر از مواد آلاینده است.

وی با بیان اینکه 12 میلیارد تومان بابت بهبود وضعیت آب شرب رامسر پیشنهاد شده است تصریح کرد: 6 میلیارد تومان از این اعتبار به رامسر اختصاص یافته است اما حداقل تا 2 سال آینده آثار اقدامات بهبود کیفیت آب نمایان نخواهد شد.

باکی مسائل کیفی آب این شهر را منوط به اکو سیستم ، مورفولوژي خاک و زمین شناخت منطقه عنوان کرد و افزود: ریختن زباله ها که توسط شهرداری رامسر در بالا دست این منطقه صورت می گیرد موجب نفوذ پساب به آب شرب  شده و کیفیت آب را نیز بدتر می کند.


وی وجود نیترات در آب پشت سد ها را یکی دیگر از عوامل نامطلوب بودن کیفیت آب دانست و افزود: اعتراض مردم نسبت به کیفیت پائین آب چیزی جز دفاع از حق شهروندی خود نیست.(isna)


  • کارشناس ارشدمهندسی آبیاریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 26 شهريور 1390-0:0

    مسئولان محترم مربوطه بیداربشن وبه فکربچه های شیرخواره وبیماران قلبی وافرادمسن بکنن.عاجزانه درخواست میکنم سریعترباتشکیل اکیپ ویژه کارشناسان ارشدمربوطه موضوع بنحومطلوب حل بشه انشاالله-ارسالی ازشهرستان میانه(آ.َش)

    • حمید رضا ذبیحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 30 مهر 1388-0:0

      سالهاست بخش غربی استان از نوشهر گرفته تا رامسر به دلیل مدیریت عنکبوت وار شرقی های دستمال کش استان ، دچار سوء هاضمه شده پساب می دهد. آنها با مدرک دیپلم وبه واسطه ی روابط و البته دستمال ، فاقد بینش مدیریت شهری هستند وبا انگاره های چوپانی خود بیچاره خلق را می خواهند متقاعد کنند که : (( شب از نیمه بر نگذشته است )). این آقایان که مدیریتشان یکی از سرمایه های توریستی رامسر را در شرف نابودی قرار داده به جای انکه درمقام مطلع اظهار فضل کنند بهتر است در مقام مسئول ، کاری برای دفع زباله کنند تا بعدش هرمشکلی از چاله گرفته تا چاه را به هر آسمان ریسمان بافتنی از خود عبور ندهند. و مگر رامسر چند جاذبه قابل دسترسی .....

      • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387-0:0

        روستای کردخیل جنب شهرک فرهنگیان ساری بعنوان مهدشت شماره 2 ساری برای احداث ویلاهای کوهستانی مورد توجه تهرانیها قرار گرفت ......


        ©2013 APG.ir