تعداد بازدید: 2582

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 30 ارديبهشت 1387-0:0

برخی رسانه ها چرند می گویند-کردان

قائم مقام وزير نفت گفت:توقع ندارم شما مديران،حرف‌هاي «يک قران دوزار» کوچه و بازار را تحويل من بدهيد.


علي کردان، قائم‌مقام وزير نفت در پاسخ به اين که چرا به وي وزير سايه مي‌گويند، گفت: بي‌ربط مي‌گويند. من قائم‌مقام آقاي نوذري هستم و در راستاي سياست‌هاي ايشان انجام وظيفه مي‌کنم.

وي با توضيح بيشتر در مورد انتسابش به «وزير سايه» گفت: گروهي تخصصشان اين است که واژه‌سازي کنند و روي اين واژه‌ها تبليغ نمايند.
به گفته وي واژه‌سازي‌هايي چون «وزير سايه» که به بنده نسبت مي‌دهند، از واژه‌هاي موهومي است که از دوم خرداد به اين طرف مرسوم شد.

کردان معتقد است که بسياري از اين واژه‌ها و موارد موهوم از زمان دوم خرداد شکل گرفته است که اول اين واژه‌ها را خلق مي‌کنند و بعد هم با تبليغ در مورد آن «کاسبي» مي‌کنند.

وي در پاسخ به اين که آيا توصيه شما به مديران نفتي که اسير چرند يات رسانه‌ها نشوند در راستاي اين است که وي را «وزير سايه» خوانده‌اند، گفت: بنده رسانه‌هاي مکتوب و صداوسيما را از ليست قلم گرفتم و اعلام کردم که اين موضوع مشمول تعداد قليلي از رسانه‌هاي الکترونيک است.

 در همايش دهم مديران ارشد صنعت نفت هنگامي که نوبت به سخنراني «علي کردان» قائم مقام وزير نفت رسيد، وي در حين سخنراني‌اش برخي سايت‌ها و رسانه‌ها را متهم به «چرندگويي» کرد و خطاب به مديران ارشد نفتي گفت که تحت تاثير القائات رسانه‌ها قرار نگيرند و اتاق‌هاي کارشان را به ميدان تعارضات تبديل نکنند.

وي به مديران توصيه کرد: توقع ندارم شما مديران حرف‌هاي «يک قران دوزار» کوچه و بازار را تحويل من بدهيد.

کردان ادامه داد: اخبار ريز اتاق‌ها براي من و نوذري مي‌آيد بنابراين خودتان مراقب باشيد.(bornanews)



    ©2013 APG.ir