تعداد بازدید: 2194

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 2 خرداد 1387-0:0

حقوق ناحقه کارکنان دولت

يادداشتي از:دکتر غلامعلي رنجبر،استاد دانشگاه منابع طبيعي ساري


چالش بین نمایندگان مجلس و دولت از یکسو و حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری از سوی دیگر مسائل جدی و جدیدی را در کشور ایجاد کرده است.  سخنگوي دولت كه تنها ويژگي آن برخورداري از حمايت هاي پشتيبانان قوي است و به همراه عيال مربوطه كه ايضاً از آقازادگان محسوب مي شوند از رانت آقازادگي عيال استفاده و هر آنچه كه لازم بدانند بدون پروا و بدون لحاظ نمودن مصالح و منافع نظام بر زبان و قلم مبارك جاري مي فرمايند. 

لیکن مع الاسف يكي كه نه چند نفر پسر شجاع هم پيدا شده و در جلوي اين مهاجم تيز زبان عرض اندام نموده و به عرض عالي رساندند كه نمره رياضيات جناب مستطاب در دوران دبيرستان مقداري ضعيف تشريف داشته و در دانشگاه كه ايضاً اين نمرات مناط هيچ ارزشي نبوده كه قابليت محاسبه داشته باشد و دردسر ايجاد نمايد. 

يكي مي فرمايد تورم در كشور براي كالاهاي اساسي مورد نياز مردم بالاي ۴۰٪ است و يكي مي فرمايد قصه از اين حرف ها هم گذشته و زندگي بر مردم و ايضاً بر كاركنان شريف تنگ شده كه بعضاً براي گذران زندگي مجبور به چندپيشه گي و تنگ نمودن فرصت هاي اشتغال در زمينه هاي اشتغالات كوتاه قامت نظير مسافركشي يا مسافركشي (از مصدر كشتن)، دلالي و كارچاق كني و ... می باشند و جوانان را از دائره اين گونه اشتغالات خارج و به پست شريف بيكاري و گاهاً مواد فروشي يا مواد مصرفي سوق داده است و خانواده هاي محترم و معزز به لطف اين سياست هاي ناب الحمدلله چيزي جز نگراني خاطر براي فرزندان عزيز كم ندارند. 

 بعضي هم موضوع را تخفيف داده و تورم ۱۸ درصدي را پذيرفته اند و در مقابل خست دولت براي افزايش ۷ درصدي حقوق كاركنان كه در راستاي مقابله با سرمايه دار شدن كاركنان و سوق دادن درآمدها به سوي تعادل و ايجاد عدالت و توزيع عادلانه ثروت و استحصال درآمد مطابق نص صريح قانون اساسي پس از ميليون ها ساعت كار كارشناسي توسط اعاظم اقتصادي و كاركنان و فكورمردان نخبه كشور اتخاذ تصميم شده است، رقم حداقل افزايش ۱۸ درصد را الزام مي فرمايند كه صد البته اين اعداد و ارقام تا قبل از عملي شدن بادي بيش نيست كه از هوا بلند شده و فقط گرد و خاك آن بر روي كاركنان شريف خواهد نشست. 

مقابله انقلابي دولت با مجلسيان صد البته شريف كه با همه ناتواني خود نمايندگي ميليون ها انسان سر درگم در پرونده خود به يدك مي كشند، كار را به كجا خواهد كشيد، آيا چيزي به كاركنان مي ماسد يا با استدلالات توام با زور (ببخشيد استفاده از كلمه قبيحه زوركي اكيداً ممنوع است و پليس راه محترم حق دارد خاطي را با جريمه مصرح در قانون تنبيه نمايد) دولت مردان كيس و انقلابي كم آورده و به سهام پشت پرده خود رضايت داده و خلايق و كاركنان را به وعده هاي آينده دلخوش خواهند داشت.

  ايضاً اي كاركنان شريف از اين همه حمايت هم جانبه خوشحال باشيد و در رفاه كامل به سر ببريد كه براي خاطر شما دولت بزرگوار چه كارها كه نمي كند و مجلس گرامي هم چه قدمهاي مهمي كه بر نمي دارد!  شاد باشيد كه تيرگي ها پايان يابنده هستند و به تبليغات قلم به مزدان پست و رذل گوش فرا ندهيد كه اينها اهرم هاي فشار هستند و آلوده به انواع خيانت و خباثت و حتماً از وابستگان به اجانب و خيانتكاران مي باشند!  اصلاً وزارت رفاه صرفا" براي حمايت شما ايجاد شده و مسوول اصلي دفاع از حقوق شما مي باشد و در صورتي كه نتوانست به تمام و كمال از شما دفاع كند به بنده اطلاع دهيد تا با همين دست مباركم گوش ايشان را كشيده و از دائره دولتمردان اخراج نمايم! 

به كه بگوئيم كه به خاطر شما چه كارها كه نكرديم،  ما سهام عدالت را براي شما به وجود آورديم تا شكاف بين فقر و غني را ايضاً با چسبي چسبناك تر از قبل كه بايد محصولي از يكي از شركت هاي داخلي باشد، ترميم نموده و از درآمدهاي سرشار آن شما را بهره مند خواهيم ساخت. 

 حالا اگر طول مدت انتظار شما براي برخورداري از منافع آن به ۵۰ - ۶۰ سال هم برسد مهم نيست مهم اين است كه ما آينده شما را خواهيم ساخت و در همين راستا دستور داديم پاداش ها و موارد درآمدي كه در هنگام بازنشستگي بايد مي گرفتيد را به شما ندهند تا در سهام عدالت سرمايه گذاري شود!

  شما چلاق تر از آني هستيد كه قدر اين سرمايه ها را بدانيد و ما براي شما و به خاطر شما با عدالت محض درآمدي را روانه سفره هايتان خواهيم ساخت كه حظ كنيد.  تمام دنيا بايد بيايند از اين الگوي مستحسن درس بگيرند و به جاي مدل های در پیتی خودشان از آن استفاده نمایند. 

 ایضاْ بس کن دیگه آقا چرا این قدر می نویسی!!!(delnava2)


  • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 2 خرداد 1387-0:0

    آقایان مسئولین استان مازندران و کشور : چرا از توانمندی فرزندان با سواد و متخصص ساروی که تجربه ملی و بین المللی نیز دارند مانند آقای جعفر قربانپور (www.jafarghorbanpour.com) که کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس هشتم نیز بوده اند در سطوح مدیریتی استان و کشور با توجه به اصل شایسته سالاری ، استفاده نمی کنید ؟! تا کی انتصابها باید سیاسی و جناحی باشد ؟! کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند را به حاشیه نرانید ؟!
    با تشکر - شهروند ساروی


    ©2013 APG.ir