تعداد بازدید: 2442

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 خرداد 1387-0:0

کلنگ های هوایی

امام جمعه بابل گفت: مثل اینکه بعضی ها کیف می کنند که وعده ریاست جمهوری به مردم بابل درباره احداث کارخانه خودرو عملی نشود.


امام جمعه بابل با انتقاد شدید نسبت به برخی افراد که قصد دارند وعده ریاست جمهوری برای احداث کارخانه خودرو سازی(علی رغم کلنگ زنی آن  در سال گذشته) شکل نگیرد، تصریح کرد: باساخت کارخانه خودرو سازی که با وعده ریاست  جمهوری کلنگ زده شد، امید به دل مردم برگشت؛ اما نغمه های شومي می شنوم که افرادی با انگیزه های سیاسی در صدد هستند تا وعده های ریاست جمهوری برای ساخت کارخانه خودرو در بابل عملی نشود.

وي گفت:آن ها سعی بسیاری می کنند تا  با احداث نشدن کارخانه خودرو  به اهداف شوم خود برسند، اما بدانند که مردم بابل به هیچ وجه از حقی که از طرف رئیس جمهور به آنها وعده داده شده است دست بر نمی دارند.

امام جمعه بابل خطاب به استاندار مازندران گفت : چرا باید  ایران خودرو طی نامه ای به استاندار با ایجاد تردید نسبت به شکل گیری کارخانه خودروسازي از انتقال آن به استان دیگر خبر دهد؟

حسن روحاني گفت: از استانداری انتظار داریم تا ضمن برخورد قاطع با سنگ اندازان، وعده رئیس جمهور را در شهرستان بابل عملی کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن روحانی ادامه داد: مثل اینکه بعضی ها کیف می کنند و لذت می برند که وعده ریاست  جمهوری به مردم بابل عملی نشود و کاری کنند که علی رغم کلنگ زنی این کارخانه انجام آن میسر نشود.

وي اعتراض کرد:چرا برخی می خواهند کلنگ زمین زده را هوایی کنند؟ در برخی استان های دیگر مسئولان با همدلی سعی می کنند که کلنگ های هوایی را زمینی کنند، چرا در این استان برخی می خواهند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند؟ اینان بدانند مردم با حساسیت تمام از حق خود نخواهند گذشت.


حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش ديگري از سخنانش به استخاره اشاره کرد و گفت قبل از استخاره باید دو عمل را به جا آوریم،اگر نشد آن وقت به استخاره رو بیاوریم؛ ابتدا باید به عقل یا حجت روی بیاوریم و دوم مشورت و هم فکری با دیگران و استفاده از اندیشه و تجربیات آنان و بعد از آن نوبت به استخاره می رسد.(miad)


  • شنبه 4 خرداد 1387-0:0

    وقتی ما بابلی ها در بین این همه کاندیداها به یک فرد متولد 1351 رای می دهیم بیشتر از این هم نباید انتظار داشته باشیم.
    هر بلا و مصیبتی سر ما بیاید حقمان است.
    مگر اقای حاج اقا ناصری کم برای مردم کار کرد که در انتخابات اینجوری جوابش را دادیم؟
    وقتی استدلال ما این باشد که باید به فلانی رای بدهیم چرا که فلانی بچه فلان منطقه است سرنوشتی بهتر از این را نباید شاهد باشیم.
    این تازه اغاز راهی است که مسیرش را خودمان برای چهار سال انتخاب کردیم،پس عواقب ان را هم باید پذیرا باشیم.
    تا زمانی که استدلال ما از رای دادن به افراد این باشد که دنبال منافع شخصی باشیم ،بیشتر از این انتظار نخواهد رفت.
    خدا رحمت کند حاج اقا روحانی را که اگر زنده بود سرنوشت ما بهتر از این بود.


    ©2013 APG.ir