تعداد بازدید: 2861

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 5 خرداد 1387-0:0

نريمان:آقاي استاندار؛نگذارید غائله به پا شود

نماينده مردم بابل در مجلس هشتم ضمن اعتراض به شايعه احداث نشدن کارخانه خودروسازی در اين شهر گفت:"مردم حق دارند معترض باشند."


به گزارش nariman-babol در تاریخ يازدهم اردي بهشت ماه سال جاري نامه ای از معاونت مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو به استاندار مازندران ارسال شد که طی آن اعلام گردید سایت مشخص شده در شهرستان بابل جهت احداث کارخانه خودروسازی مناسب نبوده و بدین لحاظ احداث کارخانه خودروسازی در شهرستان بابل منتفی است.

 در پی اطلاع مهندس نریمان از این موضوع، وی هفته گذشته به مذاکره تلفنی با برخی مسئولان اقدام و نامه ای خطاب به استاندار مازندران نوشت که رونوشت آن به امام جمعه بابل، نماینده بابل در مجلس هفتم، فرمانداری بابل، شرکت ایران خودرو و... نیز ارسال شد.

متن نامه مهندس نریمان بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای شفقت
استاندار محترم مازندران

سلام عليکم

همان گونه که مستحضرید ایجاد کارخانه خودروسازی در بابل از مصوبات روشن و صریح سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران است لیکن مفاد نامه شماره 10-2/الف خ م مورخ 11/2/87 آقای کیانوش پورمجیب معاون محترم مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو که تأسف بار و شگفت انگیز است، نمود بارزی از نقض روشن این مصوبه امیدآفرین می باشد.

متأسفانه امضاءکننده نامه حداقل بررسی لازم را انجام نداد و بدون درنظر گرفتن قولها، وعده ها و نظرات صریح ریاست محترم جمهور و حضور آنچنانی وزیر محترم صنایع و اعوان و انصارش در شهرستان بابل و شوق و امید ایجادشده در مردم، بدون کوچکترین ملاحظات سیاسی و اجتماعی و با فرضیات مجعول اقدام به نگارش نامه ای کرد که در آن نفی خودروسازی در شهرستان بابل رقم خورد که قطعاً تبعات اجتماعی وسیعی را در پی دارد.

در این نامه به صورت روشن و صریح، سخنان ریاست محترم جمهور قلب و به گونه ای دیگر جلوه داده شد. جنابعالی خود شاهد عادلی بر این مدعا هستید که اگر از کارخانه تولید خودرو در مازندران سخن رانده شد، صرفاً شهرستان بابل مدنظر بود و اصولاً تعریف سوژه مطالعاتی برای انتخاب زمین در سطح استان منحرف کردن موضوع است. این پروژه صرفاً باید در سطح شهرستان بابل مورد مطالعه قرار گیرد. به هر صورت خواست مردم شریف بابل تحقق این وعده صریح رئیس جمهور است و اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف بابل تا تحقق کامل این موضوع، برای جلوگیری از تنش اجتماعی که با این نامه محسوساً در بین مردم آغاز شده، حتی با تمسک به طرح شکایت در دادگاه و طرح سؤال از وزیر پیگیری خواهم نمود.

آقای استاندار؛
نباید اجازه داد زمینه فریب مردم هموار شود، یک روز با آن بوق و کرنا کلنـگ زنی کرد و روز دیگر با این نامه ها مردم را ناامید و عصبانی نمود. مردم حق دارند معترض باشند. آنان وزیـر محترم و همراهانشان را به عینه در یک برنامه کلنگ زنی پرطمطراق دیدند. نمی توانیم بگوئیم آنان ارواح و اشباح بودند و آن حادثه خیالی و رؤیائی بود.
آیا شما به عنوان استاندار می پذیرید اینگونه با مردم بازی شود؟ و اینگونه رئیس جمهوری را که بر اساس شعار عدالـت محوری تلاش می نماید، در بین مردم بی اعتبار نمود؟
راضی نشوید شایعـات دروغین و نمایشـی بودن کلنـگ زنی خـودروسـازی در بابـل که در جریـان انتخابـات به صورت گسترده ای پخش شد، با این موضعگیری های سؤال انگیز، رنگ حقیقت به خود گیرد.

از شما می خواهم به عنوان نماینده عالی دولت تا دیر نشده با این موضوع برخورد نمایید و واریانت های دیگر در سطح شهرستان بابل را مورد بررسی قرار داده و کار را آغاز کنید. خودروسازی در بابل آنچنان در ذهن توده ها عجین شده که دیگر به صورت خواست ملی درآمده است. هر کس در این راستا چالشی ایجاد کند، با قهر مردم مواجه می شود.

از این رو، اینجانب آمادگی کامل خود را در پیگیری مستمر موضوع، اعلام می نمایم و از شما انتظار دارم عنایت ویژه مبذول فرمایند.

نـریـمـان
منتخب مردم شریف بابل در مجلس هشتم

 

رونوشت به:
- حجت الاسلام و المسلمین روحانی پیرو مذاکره تلفنی جهت استحضار
- حجت الاسلام و المسلمین ناصری نماینده محترم مردم بابل در مجلس هفتم جهت ارائه کلیه مدارک و مستندات جهت پیگیری موضوع
- فرمانداری بابل جهت آگاهی
- جناب آقای پورمجیب معاون محترم مهندسی فرآیند تولید شرکت ایرن خودرو جهت آگاهی. لازم به ذکر است لغو مصوبه صریح دولت از اختیارات شما نیست. دقت فرمایید با نگارش این نوع نامه ها زمینه بروز تنش اجتماعی را در شهرستان بابل فراهم نکنید. چگونه در برنامه کلنگ زنی شرکت می کنید، بعد به یاد مطالعه مکان سنجی می افتید؟! مردم هوشیار هستند و برخوردهای سیاسی را با موضعگیری های فنی از هم تشخیص می دهند. تأسیس کارخانه خودروسازی حق این مردم است که رئیس جمهوری در سفر استانی به بابل به مردم وعده داده است. شما هم مؤظفید عمل کنید. نگذارید غائله به پا شود.


  • جمعه 10 خرداد 1387-0:0

    جناب اقای نریمان ازاحساس مسئولیت شماممنونم.اقای استاندارهم قطعامشفقانه
    پیگیر خواهندبود

    • سه شنبه 7 خرداد 1387-0:0

      اي ول اي ول آق محسن اي ول نيامده طوفان با كرد

      • دوشنبه 6 خرداد 1387-0:0

        ضمن تشکر از جناب آقای مهندس نریمان خواستار پیگیری تمامی مسوولین شهرستان جهت اجرایی شدن وعده رییس جمهور می باشیم و امیدواریم این قول رییس جمهور سرنوشت پالایشگاه ،فرودگاه، تله کابین، پارکهای ساحلی و ... را پیدا نکند.
        با تشکر- جمعی از دانشجویان بابلی مقیم تهران


        ©2013 APG.ir