تعداد بازدید: 2991

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 خرداد 1387-0:0

ناکامي ساروي ها؛نمايشگاه در قائمشهر ماند

 فرماندار قائمشهر گفت: سازمان توسعه تجارت وزارت بازرگاني در نامه‌اي نمايشگاه قائمشهر را به عنوان تنها محل برپايي نمايشگاه در مازندران تأييد كرد.

 


حسن قلي‌زاده افزود: رايزني‌هايي براي برگزاري نمايشگاه گل و گياه از 24 تا 28 خرداد در محل نمايشگاه بين‌المللي مازندران واقع در قائمشهر انجام شد.

 وي در خصوص پارك جنگلي تلار قائمشهر نيز اظهار داشت: 160 هكتار از اين پارك به شهرداري تحويل شد. به گفته فرماندار قائمشهر، شهرداري نيز براساس طراحي در نظر گرفته شده تصميم به آبرساني، ايجاد نگهباني و پارك پرندگان در اين مكان دارد.

 قلي‌زاده افزود: امسال بودجه‌ا‌ي معادل 350 ميليون تومان براي احداث چاه و آبرساني در اين پارك در نظر گرفته شده است.

 وي تصريح كرد: بودجه‌اي معادل 500 ميليون تومان براي پارك جنگلي تلار پيشنهاد كرده بوديم كه با عنايت رئيس سازمان گردشگري كشور مقرر شد به ازاي بودجه‌اي كه شهرستان درنظر گرفته، سازمان گردشگردي بودجه تخصيص دهد.

 فرماندار قائمشهر همچنين در اين نشست با اشاره به مسكن مهر شهرستان گفت: سه نقطه از سطح شهر براي ساخت مسكن مهر در نظر گرفته شده كه تا به حال يك نقطه به تصويب سازمان مسكن و شهرسازي رسيده است.

وي مساحت اين سه نقطه را حدود دو هكتار عنوان كرد و افزود: مقرر شد يك هكتار از اين زمين‌ها براي ساخت مسكن مهر در اختيار تعاوني شهرستان قرار گيرد.

قلي‌زاده در بخش ديگري از سخنانش به انتقال نساجي قائمشهر به شهرك صنعتي اشاره كرد و توضيحات ديگر مربوط به نتيجه نشست‌هاي اخير با معاون وزير صنايع در خصوص احياي نساجي مازندران و قائمشهر را به روزهاي آينده موكول كرد.

 وي همچنين با اشاره به احداث پارك بانوان در قائمشهر گفت: توافقات اوليه براي احداث اين پارك صورت گرفته است. فرماندار قائمشهر تصريح كرد: گروهي از كارشناسان مأمور بررسي و مكان‌يابي براي احداث پارك بانوان شدند.

وي در ادامه از ساخت پايگاه انتقال خون قائمشهر در آينده نزديك خبر داد و گفت: 200 ميليون تومان بودجه براي ساخت اين پايگاه درنظر گرفته شد.

با وجود داير بودن نمايشگاه بين‌المللي مازندران در قائمشهر مكان ديگري در ساري با همين عنوان كلنگ‌زني شده بود.(farsnews)


  • فعال سیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 9 خرداد 1387-0:0

    بعضی از کاندیداهای مجلس هشتم مازندران که تایید صلاحیت شده اند اما رای نیاوردند می خواهند برای ریاست جمهوری کاندیدا شوند . رسانه ها اینقدر بسته عمل نکنید ....کاندیداتوری مجلس کم از کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست زیرا بنا بر فرمایش حضرت امام (ره) : مجلس در راس امور است . اصلا از کاندیداها امتحان کتبی و عملی بعمل آورید و به غیر از این روسای محترم جمهور قبلی هم از میان همین مردم برخاستند ...... آقای احمدی نژاد نیز شهرستانی بودند . مازندرانی ها خودشان را دست کم نگیرند چون مازندران سرزمین علویان است .... ما می توانیم ...


    ©2013 APG.ir