تعداد بازدید: 2088

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 خرداد 1387-0:0

ناطق نوری :تصمیمی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ندارم

ناطق نوری گفت:« برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تصمیمی ندارم و این گونه صحبت ها یک نوع جوسازی است».


علی اکبر ناطق نوری با بیان اینکه حداد عادل 4 سال را با متانت و هماهنگی خوبی گذراند، اظهار داشت: «مقام معظم رهبری نیز به عملکرد خوب حداد عادل نیز اشاره کردند، اما طبیعی است که لازمه یک مجلس آزاد این است که به طور آزاد و دمکراتیک تصمیم گیری کند».

 وی ادامه داد: «فراکسیون اصولگرایان این بار بهتر از دوره های قبل عمل کرد یعنی به صورت قیم مابانه تصمیم گیری نکردند و خیلی آزاد فضا را در اختیار تمام نمایندگان قرار داد تا آنها تصمیم بگیرند و در رأی دادن شرکت کنند».

ناطق نوری با بیان اینکه لاریجانی از نیروهای جدید و ناشناخته ای نیست، تصریح کرد:« کار او را هم در صدا و سیما و هم در شورای عالی امنیت ملی دیده ایم، ایشان نیروی موفق و شناخته شده ای است».

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهید شد یا نه افزود:« برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تصمیمی ندارم و اینگونه صحبت ها یک نوع جو سازی است».

ناطق نوری درباره ارزیابی خود از اولویت های آتی مجلس و برطرف کردن برخی از مشکلات، تصریح کرد:« هر کس کمترین دغدغه ملی را داشته باشد نمی گذارد کشور به بن بست برسد. همه باید کمک کنیم تا با همکاری و هماهنگی هم مشکلات را برطرف کرده و نگذاریم کشور به بن بست برسد».

 ناطق نوری در باره گرانی های اخیر و نقش مجلس در حل این مشکل، اظهار داشت:« مسلماً مجلس نقش مهمی در این باره دارد و می تواند با مصوبات قانونی خود این مشکلات را برطرف کند».( aftabnews)



    ©2013 APG.ir