تعداد بازدید: 3606

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 خرداد 1387-0:0

نطق پيش از دستور مجلس هشتم، از بهشهر آغاز شد

نماينده مردم بهشهر و نكا و گلوگاه گفت:گراني‌ها و تورم افسارگسيخته، مردم را آزرده خاطر ساخته است.


نماينده مردم بهشهر و نكا و گلوگاه گفت: عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم‌داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسارگسيخته به ويژه در بخش مسكن، مردم صبور را آزرده خاطر ساخته است و بنابراين دولت در رفع اين معضلات باید توجه جدي‌تري رامبذول داشته باشد.

 احمدعلي مقيمي در اولين نطق پيش از دستور مجلس هشتم ادامه داد:اعتماد روزافزون مردمان قدرشناس اين سرزمين آسماني به بنده و شما گوهري گرانبها و عطيه الهي است و مي‌بايست چون مدالي پرافتخار بر سينه‌هاي خويش نصب نماييم و آن را به گرد و غبار ناپاكي‌ها و اشرافي‌گري‌ها و بي‌كفايتي‌ها و مطامع بي‌مقدار دنيا آلوده نكنيم.

اين نماينده مجلس هشتم هم چنين خطاب به رياست مجلس و هيات رئيسه گفت: اگر مجلس شوراي اسلامي را به فرموده حضرت امام(ره) عصاره ملت بدانيم اعضاي هيات رييسه برآمده از عصاره ملت، همواره پاسدار و حافظ شان و جايگاه مجلس خواهند بود.


مقيمي اظهار داشت: البته اين مهم با رياست دانشمند فرزانه و ديپلمات ورزيده چون دكتر لاريجاني و ساير اعضاي هيات رئيسه ان‌شاالله محقق خواهد شد.

مقيمي هم چنين خطاب به رييس جمهوري گفت: از آنجا كه عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم‌داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسارگسيخته به ويژه در بخش مسكن، مردم صبور را آزرده خاطر ساخته است بنابراين شايسته است دولت در رفع اين معضلات توجه جدي‌تري مبذول داشته و قطعا مجلس همراهي با دولت جنابعالي را همواره بر خود فرض مي‌داند.

اولين ناطق پيش از دستور مجلس هشتم در ادامه سخنان خود ضمن اظهار تاسف از توقيف سه روزه خبرگزاري فارس، در عين حال تعامل هر چه بهتر دولت و مسوولان مربوطه با رسانه‌ها را خواستار شد.

مقيمي هم چنين ضمن اظهار تاسف از اقدام اخير دادگاه قانون اساسي تركيه در لغو قانون آزادي حجاب در دانشگاه‌هاي اين كشور، گفت: پيشنهاد مي‌كنم مجلس موضع خود را در اين خصوص صريحا اعلام نمايد.

نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در خانه ملت درباره حوزه انتخابيه متبوعش خطاب به رييس جمهور گفت: دكتر احمدي‌نژاد در نشست مجمع نمايندگان استان اعلام كرد محروميت‌هاي موجود در مازندران بايد جبران شود و در اين خصوص تقاضا مي‌شود علاوه بر دستور عاجل در موارد مطروحه در نشست فوق، نسبت به ساير مشكلات استان و شهرستان‌هاي حوزه انتخابيه بهشهر، نكاء، و گلوگاه دستور پيگيري صادر شود.

وي ضمن برشمردن مشكلات استان و حوزه انتخابيه متبوعش، خواستار حل آنها شد و گفت: اجرايي نشدن تعداد 15 طرح مهم مصوبه هيات دولت در سفر استاني، حلاوت و شيريني مصوبات آن سفر را به كام مردم موحد و صبور منطقه تلخ كرده است.(isna)


  • ملیحه بابایی زیروانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 26 آذر 1387-0:0

    با سلام اینجانب فارغ التحصیل دبیری زبان انگلیسی میباشم و جویای کار هستم با تشکر از زحمات قبلی شما

    • فعال سیاسیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 26 خرداد 1387-0:0

      آقای جعفر قربان پور کارشناس شورای آموزش و پرورش و کاندیدای تایید صلاحیت شده نمایندگی مجلس هشتم از شهرستان ساری استان مازندران ، کارشناس ارشد امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره ششم و از قهرمانان ورزش کشور و ... آمادگی خویش را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دولت دهم اعلام نمود . ایشان همچنین آمادگی خویش جهت مصاحبه مطبوعاتی ، تلویزیونی ، میزگرد احزاب برای بیان برنامه ها و دیدگاهها با توجه به تجربیات ملی خویش را ابراز کرده است . ازسایت اینترنت ایشان www.jafarghorbanpour.com دیدن فرمایید .

      • پنجشنبه 23 خرداد 1387-0:0

        عدم اجرای نظام هماهنگ حقوق معلمان و عدم اجرای مصوبه مجلس توسط دولت نهم و قطع اضافه کار پرسنل اداری سازمان آموزش و پرورش مازندران و بحران امنیت شغلی با تورم موجود در جامعه در اثر سوء مدیریت و ضعف مدیریت استان و وزارت آموزش و پرورش ..........در دولت نهم که شعار معیشت و رفاه می داد و مورد حمایت آقایان بود !!!!! کپی فیش حقوقی پرسنل استانداری ، نمایندگان مجلس و وزارتخانه ها را در روزنامه ها چاپ نمایید ......؟؟؟؟؟؟؟


        ©2013 APG.ir