تعداد بازدید: 3080

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 تير 1387-0:0

بالاتر از همه : بيشترين اعتبار ويژه خشكسالي را بابل دريافت كرده است

پاسخ روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزي مازندران به اظهارات امام جمعه شهرستان بابل.


در پي اظهارات تند روحاني -امام جمعه بابل- وانتقاد شديداللحن وي از رييس سازمان جهادكشاورزي مازندران(http://www.mazandnume.com/?PNID=V8731)،روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي جوابيه اي را براي ما فرستاده است كه متن كامل آن در پي مي آيد:

 مدير مسئول محترم سايت خبري تحليلي مازندنومه

سلامٌ عليكم 

 با احترام ، ضمن تقدير و تشكر از مسئولين و دست‌اندركاران آن رسانه وزين در خبر شمارة 7210 مورّخ 29/4/87 درخصوص انعكاس سخنان امام جمعه محترم شهرستان بابل با تيتر «روحاني:آقای وزیر جهاد کشاورزی خبر دارد نماینده او در این استان چه جنایتی را انجام می دهد؟!!» به استحضار مي‌رساند :

 با عنايت به سفر اخير مهندس اسكندري وزير محترم جهاد كشاورزي و معاونين ايشان به استان مازندران و شركت در جلسه ستاد مقابله با خشكسالي استان مازندران كه با حضور استاندار و جمعي از نمايندگان استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي و ... در محل استانداري مازندران برگزار گرديد ، مبلغ ده ميليارد و سيصد ميليون تومان براي مقابله با خشكسالي استان مازندران از سوي وزير محترم جهاد كشاورزي اختصاص يافت كه در مرحله اول حدود 4 ميليارد تومان از مجموع اين اعتبار جذب و بين شهرستانهاي مختلف استان توزيع گرديد.

 لذا سازمان جهاد كشاورزي مازندران در راستاي حفظ توليد موجود با محوريت برنج و به زير كشت بردن اراضي رها شده با توجه به نظرات كارشناسي ، مبلغ 705 ميليون تومان اعتبار را طي دو مرحله براي مقابله با خشكسالي جهت حفر و تجهيز چاههاي عمومي و ايستگاه پمپاژ به شهرستان بابل اختصاص داده است كه اين ميزان اعتبار بالاترين ميزان اعتباري است كه به يك شهرستان تخصيص يافته است؛ در صورتي كه سهم اعتبار اكثر شهرستانها به عنوان نمونه ، شهرستانهاي ساري مبلغ 390 ميليون تومان ، آمل 510 ميليون تومان و ... در سه مرحله به آنان تخصيص يافت (مدارك مستند موجود مي‌باشد) .

همچنين درخصوص مطالبي كه امام جمعه محترم در رابطه با «اعتبارات ويژه شهرك دامپروري» فرمودند ، به عرض مي‌رساند با توجه به مصوبه هيئت محترم دولت جهت ايجاد و توسعه شهركهاي دامپروري و گلخانه‌اي با عنايت به اينكه مبلغ اعتبار مصوب اين طرح در دو مرحله مطالعاتي و عمليات اجرائي به شهرستانها تخصيص مي‌يابد ، شهرستانهائي نظير سوادكوه ، ساري ، رامسر و نوشهر كه طرح مطالعاتي آنان به اتمام رسيده است ، اعتبار عمليات اجرائي طرح نيز به آنان اختصاص يافته است، اما شهرستانهاي ديگر مثل بابل ، آمل ، نور و گلوگاه كه در مرحله مطالعاتي كار قرار دارند ، به طور مساوي مبلغ 25 ميليون تومان اختصاص داده شده است كه پس از اتمام اين مرحله ، اعتبار عمليات اجرائي تخصيص داده خواهد شد.

اما ديروز پايگاه اينترنتي parsiannews خبرداد:" عنایت الله تورنگ- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران- به زودی برکنارمی شود و مهندس حسن حبیب نژاد مدیر کل شیلات مازندران به جای ایشان هدایت سکان جهاد کشاورزی مازندران را به عهده خواهد گرفت."
 


  • سه شنبه 1 مرداد 1387-0:0

    تا نباشد چیزکی امام جمعه یک شهر نگوید چیزها.....................................
    تا باید این استان چوب ندانم کاری های افراد غیر کارامد را بخورد واقعا این استان صاحب ندارد ......................................
    پس کی میخواهیم این استان را بسازیم؟
    وقتی که ویران شد؟

    • دوشنبه 31 تير 1387-0:0

      اگر کشاورز بدبخت اعتراض کند که حرفش خریدار ندارد
      اگر امام جماعت یک شهر در خصوص کم کاری و سهل انکاری اعتراض کند که باید برود دادگاه ویژه روحانیت.
      پس مردم مشکلات و کم کاری مدیران را از چه راهی دنبال کنند.
      اگر اقای تورنگ ریگی به کفش نداشت پس این همه غوغا برای چیست؟
      چرا نمی خواهید به خودتان بقبولانید که کشاورزی در مازندران در حال نابودی و در حال فراموشی است؟
      ایا اقای تورنگ می داند که زمینهای کشاورزی در حال تبدیل شدن به باغ کیوی ،مرکبات و ویلا برای تهرانیهای عزیز می باشد؟
      ایشان چه تمهیداتی را لحاظ کردند تا زمینهای کشاورزی تغییر کاربری نشود؟
      ایشان به عنوان متولی کشاورزی استان ایا تا به حال دنبال این بوده که مازندران با این همه استعداد در زمینه کشت برنج ،واردات برنج نداشته باشد؟عملا نه.
      با این همه مشقتی که کشاورز در زمینه تولید برنج می کشد ایا سزاوار است قیمت برنج اینگونه باشد؟
      ایا اقای مدیر کل تا به حال از پشت صندلی ریاستش بلند شده تا سری به کشاورزان بزند و از انها دلجویی کند؟
      مدیرکل جهاد کشاورزی یعنی چه؟؟؟
      چه خدماتی را برای رنج کشیدگان قشر کشاورز انجام داده اید؟
      حالا که یک نفر امده و از شما توضیح خواسته شما باید به دادگاه ویژه روحانیت شکایت ببرید؟
      شکایت به چی؟
      افتراو اهانت ،هتک حرمت به چی و به کی؟؟؟؟؟؟
      اهانت و بی حرمتی که به تولیدات کشاورز می شود و تولیدات او را به مسخره می گیرند و بدتر از ان را از خارج می اورند ؛ایا این اهانت به کشاورز نیست؟
      فروش کود و سموم دفع افات کشاورزی به قیمت بالا و خرید محصول از کشاورز به قیمت پایین تا حدی که کشاورز بدبخت پول هزینه های انجام داده را نمی تواند جبران کند این اهانت نیست؟
      هر چه بگوییم کم گفتیم.
      قلم ناتوان و زبان از گفتن قاصر است.....


      ©2013 APG.ir