تعداد بازدید: 2066

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 مرداد 1387-0:0

تو خودت نمره بيستي!

محمد قدوسی گفت:كار احداث کمربندی تنکابن بیش از بیست سال است که شروع شده ولی هنوز به اتمام نرسیده است!



امام جمعه تنکابن گفت : فاضلاب شهر تنکابن وارد رودخانه چشمه کیله می شود که مشکلات زیست محیطی فراوانی را به دنبال داشته است . 

محمد قدوسی  با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت هاي خوب در بخش کشاورزی برخوردار است از برداشته نشدن « گام هايي موثر » در رفع مشكلات بخش كشاورزي انتقاد كرد و افزود : با وجود آب و زمین مناسب نمی توانیم نسبت به مسائل کشاورزی بی توجه باشیم .

امام جمعه تنکابن خاطر نشان کرد : علي رغم خسارت هایی که سال گذشته از سرما و خشکسالی به بخش کشاورزی وارد شد متاسفانه اقدامی برای جبران آن انجام نگرفته است .


وی مشکل اساسی بر سر راه صنعتی شدن استان را منابع طبیعی دانست و گفت : در استان های دیگر مجوز برای احداث کارخانجات بسیار راحت صادر می شود ولی در مازندران منابع طبیعی و جنگل داری مانع صدور مجوز براي احداث صنايع می شود .


امام جمعه تنکابن با اشاره به جايگاه استان در بخش گردشگري بر ضرورت ايجاد زمينه هاي حضور هر چه بيشتر آنان در استان تاكيد كرد و افزود : ما در استان با کمبود راه های مناسب و محل مناسب برای اسكان گردشگران مواجه هستیم و کاری در این خصوص انجام نگرفته است .


وی ادامه داد : در شهر تنکابن محل های توريستي مثل دو هزار و سه هزار داریم که متأسفانه در این مسیر طولانی کار قابل ملاحظه اي در زمينه خدمات دهي به گردشگران انجام نگرفته است و اين مسير فاقد سرویس های بهداشتی ، مسجد و سکوهای اقامتی برای گردشگران است .


قدوسی تصریح کرد : كار احداث کمربندی تنکابن بیش از بیست سال است که شروع شده ولی هنوز به اتمام نرسیده است .


وی افزود : قرار بود این کمربندی سال گذشته توسط وزارت راه به اتمام برسد که انجام نشد و بعید می دانم که تا آخر سال جاری هم این کار به بهره برداری برسد مگر اینکه عنایتی شود و اعتبارات لازم را به اين موضوع تخصيص دهند .


قدوسی در ادامه با اشاره به طرح سالم سازی دریا و با بيان اينكه در شهرستان تنکابن حدود 60 کیلومتر دریا داریم ، افزود : اين شهرستان دارای چهار یا پنج طرح سالم سازی است و قرار بود که این تعداد را به 20 طرح برسانند ولی تا حال حاضر کاری انجام نگرفته است و معلوم نیست كه چه کسی باید آن را انجام داده و اعتباراتش از کجا تأمین می شود .


وی با بیان اینکه این شهر در قسمت بهداشتی با مشکلات بسیار زیادی مواجه است، گفت : تنکابن از لحاظ بیمارستان و تجهیزات بیمارستانی بسیار فقیر است ولی مصوبه خاصی به آن تعلق نگرفته است .


امام جمعه تنکابن افزود : روستاهای اطراف شهر تنکابن با کمبود آب شرب مواجه هستند و در این زمینه هم اعتبارات لازم پرداخت نمی شود .


وی ادامه داد : ما با احداث سد بر رودخانه های دو هزار و سه هزار می توانیم تمام کمبودهای آب شرب و کشاورزی این شهرستان را تأمین کنیم ولی متأسفانه هیچ اقدامی در این خصوص انجام نگرفته است.(isna)



    ©2013 APG.ir