تعداد بازدید: 1974

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 مرداد 1387-0:0

غلامي:به کاندیدایي قوی نياز داريم

رييس مشاركت مازندران:اگر خاتمی نيايد تحت هیچ شرایطی زینت بخش انتخابات فرمایشی نخواهيم شد.


وبلاگ شاخه جوانان جبهه مشاركت مازندران از برگزاري همایش یک روزه حزب مشارکت مازندران در روز جمعه گذشته در قائم شهر خبر داد..

این همایش با حضور اعضای شورای مرکزی حزب مشارکت مازندران و همچنین شاخه جوانان حزب و روئسای حوزه های استان و جمعی از فعالان سیاسی مازندران برپا شد .

دکتر غلامی -رئیس شورای مرکزی حزب مشارکت مازندران- در مورد این نشست گفت :در این همایش در مورد مسائل مهم سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری و حضور و یا عدم حضور جناب آقای خاتمی در این عرصه و همچنین موانع حضور ،مناسب بودن ائتلاف و یا برگزیدن روشی دیگر  تبادل نظر شد .

 وی در ادامه یادآورشد با توجه به شرایط موجود کشور و یکدست شدن هیت های اجرائی و نظارت و تنگ تر شدن فضای انتخابات نیاز به یک کاندیدای قوی می باشد تا با اختلاف آرای بسیار بتواند از گردنه انتخابات بگذرد و حضور خاتمی می تواند در این برهه از زمان برای آینده کشور مثبت باشد .

غلامی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر خاتمی نیاید چه راهی را خواهید برگزید، گفت:اگر خاتمی پا به عرصه انتخابات نگذارد در شرایط موجود و نوع فضای انتخابات دوستان ما بر این عقیده هستند که تحت هیچ شرایطی زینت بخش انتخابات فرمایشی نخواهند شد.



    ©2013 APG.ir