تعداد بازدید: 2582

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 مرداد 1387-0:0

کردان وزير

اولين وزير مازندراني در راه است؟


وزراي پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی، کشور و راه و ترابری سه شنبه این هفته از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی خواهند شد.

 اگر چه پس از حرف و حدیث های فراوان درباره وزیر پیشنهادی اقتصاد ، رئیس جمهوري تصمیم گرفته تا بالاخره حسین صمصامی را به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه معرفی کند اما سرنوشت وزراي پیشنهادی کشور و راه هنوزمشخص نیست و گمانه زنی های فروانی در این خصوص مطرح می شود.

mehrnews خبرداد: اصلی ترین گزینه های مطرح برای معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس افرادی همچون مجتبی ثمره هاشمی، سید مهدی هاشمی و علی کردان هستند.

 گفته می شود دکتر احمدی ن‍ژاد تنها یک بار برای دفاع از وزراي پیشنهادی به مجلس خواهد رفت.

سيدمهدي هاشمي كه اكنون سرپرستي وزارت كشور را بر عهده دارد، يكي از گزينه‌هاي وزير پيشنهادي رئيس‌جمهور براي تصدي بر اين وزارتخانه است كه البته پيش‌بيني احتمال رأي پايين وي در مجلس، احمدي‌نژاد را در معرفي وي با ترديد جدي روبه‌رو كرده است.

 tabnak نوشت:رئيس‌جمهوري كه نمي‌خواهد در آغاز مجلس هشتم با رأي عدم اعتماد به وزيرش روبه‌رو شود، درصدد است تا وزيري پيشنهاد دهد كه نه تنها رأي اعتماد نمايندگان را جلب نمايد بلكه با رأي بالايي، سكان وزارتخانه را در دست گيرد.

بنا بر اين گزارش، نظر رئيس‌جمهور، معرفي علي كردان (قائم‌مقام كنوني وزارت نفت) است و به نظر مي‌رسد كردان با توجه به سابقه حضور در صداوسيما در زمان رياست علي لاريجاني و نزديكي‌اش با رياست مجلس هشتم، نسبت به هاشمي شانس بيشتري براي جلب رأي اعتماد نمايندگان داشته باشد.

گفتني است mazandnume به عنوان نخستين رسانه در کشور، در خبر چند روز پيش خود بدون ذکر نام، به معرفي دکتر کردان به عنوان وزيرکشور پرداخته بود:http://www.mazandnume.com/?PNID=V8761


  • دوستداران دکتر کردانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 10 مرداد 1387-0:0

    طی تماس تلفنی در رد و بدل کردن پیام تبریک دکتر کردان به صابری گفت خودت را برای استانداری یکی از استانهای مهم کشور آماده کن،قبلا دکتر کردان بهترین گزینه مدیر کلی فنی و حرفه ای استان مازندران را ایشان دانست و او را برای تصدی این پست منصوب کرد
    صابری از دست اندر کاران اصلی جبهه اصولگرایان
    است که دارای سابقه انقلابی از قبل از انقلاب در کشور و علی الخصوص مازندران میباشد

    • مهندس خداداديپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 7 مرداد 1387-0:0

      شكي كه وزير توانمندي مثل جناب دكتر كردان بخوبي مي‌تواند معضلات راههاي كشور از جمله راههاي منتهي به شمال را با مديريت راهگشاي خود باز كند وبنده اين مسئوليت را به ايشان تبريك ميگويم


      ©2013 APG.ir