تعداد بازدید: 2352

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 8 مرداد 1387-0:0

كردان:شوخي‌ بيروني ها را جدي نگيريد!

قائم وزير نفت درباره تأمين گاز در زمستان امسال گفت: به دليل اينكه آقاي نوذري وقت ويژه‌اي در اين موضوع گذاشته‌اند، ترجيح مي‌دهم خودشان اظهارنظر كنند.


اشاره:

دكتر علي كردان جدي ترين گزينه براي تصدي وزارت كشور است. وي كه معاون لاريجاني در دوره وزارتش بر ارشاد اسلامي بود،همراه او به صدا وسيما آمد ومعاون اداري ومالي لاريجاني شد.اين مدير مقتدر ساروي در دولت نهم معاون وزير كار و رييس سازمان فني وحرفه اي شد و سپس به قائم مقامي وزارت نفت رسيد.

هر چند ميانه دكتر كردان با صدا وسيماي مازندران خوب است و گاهي به تلويزيون محلي مي آيد و با همولايتي هايش سخن مي گويد؛،او خيلي اهل مصاحبه با نشريات وسايت ها نيست؛بنابراين ديدار چند روز پيشش از خبرگزاري فارس را بايد به نوعي گزارش عملكرد و خداحافظي او از وزارت نفت قلمداد كرد.

بخش هايي از گفت وگوي خبرنگار اقتصادي farsnews  را با دكتر علي كردان بخوانيد:

*تامين گاز در زمستان امسال!

قائم وزير نفت درباره تأمين گاز در زمستان امسال گفت: به دليل اينكه آقاي نوذري وقت بسيار ويژه‌اي در اين موضوع گذاشته‌اند به خصوص نسبت به عسلويه و هفته‌اي يكي دو جلسه در داخل وزارتخانه برگزار مي‌كنند و يا اكثر هفته‌ها در محل حضور پيدا مي‌كنند و كار را از نزديك پيگيري مي‌كنند ترجيح مي‌دهم به دليل تسلطي كه بر موضوع دارند خودشان اظهارنظر كنند.


كردان گفت: ايشان با تمام وجود مايه‌ مي‌‌گذارد و ما وظيفه داريم پشتيباني كنيم و حاصل تلاش خود را بايد خود ايشان مطرح كنند.


وي افزود: براي تأمين گاز در سال 87، هدف گذاري خاصي صورت گرفته و ايشان به عنوان وزير نفت اختيارات ويژه اي از ستاد تدابير ويژه شوراي عالي امنيت ملي دريافت كردند وهمچنين با اختيارات خاص وزير نفت داشته و اختيارات كار گروهي كه در وزارت نفت مستقر شده تامين گاز مورد پيگيري قرار مي گيرد.


كردان تاكيد كرد: رئيس جمهور به عنوان رئيس شوراي عالي امنيت ملي در ستاد تدابير ويژه اختيارات جديدي به شخص وزير نفت تفويض كردند كه امسال گاز را اضافه كند كه هم صرف صنعت كشور مي‌شود و هم خوراك پتروشيمي و هم مصرف خانگي بايد تأمين شود و چون ايشان مخصوصاً نسبت به تامي گاز در حوزه خشكي و در حوزه دريايي وقت فو‌ق‌العاده‌اي را صرف مي‌كنند ترجيح مي‌دهم من در اين زمينه صحبتي نگويم.

*شوخي‌ بيروني ها را چندان جدي نگيريد!

كردان گفت: جمهوري اسلامي ايران شاهراه حياتي نفت خاورميانه است و نسبت به 40 درصد نفت جهاني تأثيرگذار است مگر مي‌شود با چنين كشوري قهر كرد و فاصله گرفت.

*بودجه بنزين تمام نشده!

قائم مقام وزير نفت با اشاره به اينكه بودجه بنزين تمام نشده، گفت: هيچ‌كس از وزارت نفت نگفته بودجه واردات بنزين تمام شده هفته گفته‌اند بودجه بيشتري براي واردات نياز داريم كه اگر مصرف بهينه شود و با اجراي تحول اقتصادي صورت مسئله پاك مي‌شود.


وي تاكيد كرد: تا اين لحظه اعتبار بنزين صفر نشده است و اجراي تحول اقتصادي هم با سرعت پيش‌ مي‌رود.
هنوز كارشناسان ما و كارشناسان تحول اقتصادي به نتيجه خاصي در اين زمينه نرسيده‌اند.


  • آقای دکتر شکسته نفسی بس استپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 12 مرداد 1387-0:0

    دوستداران دکتر کردان
    طی تماس تلفنی در رد و بدل کردن پیام تبریک دکتر کردان به صابری گفت خودت را برای استانداری یکی از استانهای مهم کشور آماده کن،قبلا دکتر کردان بهترین گزینه مدیر کلی فنی و حرفه ای استان مازندران را ایشان دانست و او را برای تصدی این پست منصوب کرد صابری از دست اندر کاران اصلی جبهه اصولگرایان است که دارای سابقه انقلابی از قبل از انقلاب در کشور و علی الخصوص مازندران میباشد

    • سه شنبه 8 مرداد 1387-0:0

      مرد کارو تلاش خسته نباشید


      ©2013 APG.ir