تعداد بازدید: 2059

توصیه به دیگران 1

جمعه 11 مرداد 1387-0:0

کريمي: رسانه ها به من خوشامد نگفتند

 استاندار مازندران گفت:تغييرات مديريتي گسترده در مازندران انجام نمي‌شود


 استاندار مازندران تغييرات مديريتي را گامي براي تحول و نوآوري دانست و گفت: با اين وجود تغييرات گسترده در مازندران به احتمال زياد منتفي است.
  
 
محمد كريمي اظهار داشت: هر كس كه نتواند با مجموعه توسعه استان همراه باشد، از قافله مديريت استان مازندران حذف مي‌شود.
وي افزود: براي پذيرش مديريت هر شخصي مزيت‌هايي دارد و شايد كساني باشند، نتوانند با اين مجموعه همراهي كنند.
كريمي نقش رسانه‌ها را در توسعه همه جانبه موثر ارزيابي كرد و گفت: در بدو ورودم به استان مازندران رسانه‌ها استقبال خوبي از من نكردند و به من خوشامد نگفتند.(farsnews)


  • آقای استاندارپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 12 مرداد 1387-0:0

    آقای استاندار 6 ماه پیش در ایام انتخاباتی مجلس هشتم گفتیم:
    گفته مي‌شود ابوطالب شفقت استاندار مازندران تا پايان سال ۸۶ در مسند استانداري مازندران جا خوش كرده و بعد از انتخابات بايد دفتر و دستكش را جمع كند و به جاي دگر رود.
    شنيده‌ها حاكي است كه جانشين سردار شفقت هم مشخص شده و آماده است تا پست استانداري مازندران را به خود اختصاص دهد. هر چند كه اسامي مختلفي براي جانشيني آقاي استاندار شنيده مي‌شود اما خبر موثقي كه بنده در اختيار دارم اين است كه اسم مهندس كريمي معاون پارلماني فعلي وزير تعاون براي تصدي اين پست حتمي شده.
    مهندس كريمي چند سال قبل فرماندار شهرستان قائمشهر بود سپس به محل كار ابتداي خود يعني وزارت نفت بازگشت و مديرعامل ايران‌گاز شد. دوران حكومت كريمي در قائمشهر با رياست محمد عباسي بر دانشگاه آزاد قائم‌شهر همزمان بود. عباسي از همان زمان با شيوه‌هاي خاص مديريتي كريمي آشنا شد و بعد از وزير شدن، كريمي را به سمت مديرعامل صندوق تعاون منصوب كرد. گفتني است كريمي از همان ابتدا هر جايي كه مي‌رفت عظيمي معاون و از بستگان خودش را هم مي‌برد و اين تيم ۲ نفره در صندوق تعاون هم شكل گرفت. سپس عباسي تصميم گرفت كه وي را به معاونت پارلماني وزارت تعاون ارتقاء دهد و عظيمي هم به مديرعاملي صندوق تعاون رسيد.
    مسئولين استاني علي‌الخصوص مسئولين استانداري و فرمانداري‌هايي كه به واسط سياسي بازي و نه بواسط شايستگي بر سر كار آمده‌اند (علي‌الخصوص از دانشگاه آزاد و نهادهاي نطامي) بيشتر مراقب تغيير و تحولات باشند.
    به گفته بسياري از مديران، كريمي يك مدير موفق و مدبر مي‌باشد و با شيوه‌هاي مديريتي انحصاري‌اش در قائمشهر موفق عمل كرد. شايد كريمي بتواند مشكلات عديده‌ي استان مازندران مانند مشكل پالايشگاه و به طور كلي صنعتي شدن استان را به كمك نمايندگان مجلس هشتم سر و سامان بخشد. به هرحال بايد منتظر ماند و ديد.


    ©2013 APG.ir