تعداد بازدید: 2983

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 13 مرداد 1387-0:0

انتقاد پشت انتقاد

استاندار مازندران ضمن انتقاد دوباره از رسانه هاي استان خبر داد که براي جلسه آينده شوراي اداري، صحبت مهمي دارد.


استاندار مازندران گفت: رسانه‌ها به جاي تحريف سخنان من به مسائل كلان استان بيشتر توجه كنند.

محمد كريمي روز يک شنبه يك بار ديگر از رسانه‌ها انتقاد كرد و اظهار داشت: به عنوان نمونه سد البرز در مازندران با 200 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري در حال افتتاح و آبگيري است و اين مسئله از سوي رسانه ملي در مازندران به خوبي انعكاس داده نشده است.


وي با اشاره به بازديد اخير خود از اين سد تصريح كرد: رسانه ملي به جاي آنكه از بهره‌برداري آن در آينده نزديك به كشاورزان اطمينان دهد، مانند يك خبر عادي با آن برخورد كرد.


استاندار مازندران يادآور شد: سد البرز قادر است در سال آينده 51 هزار هكتار از اراضي كشاورزي را سيراب كند.

 
وي ادامه داد: توقع ما از رسانه‌ها به ويژه رسانه ملي اين است كه بيشتر به مسائل كلان استان توجه كند.
كريمي با اشاره به سخنان خود در نخستين جلسه شوراي اداري استان و انعكاس آن از سوي رسانه‌هاي حاضر در جلسه گفت: براي جلسه شوراي اداري آينده نيز صحبت مهمي دارم كه رسانه‌ها مي‌توانند به آن بپردازند.


وي در بخش ديگري از سخنانش از انتخاب برخي فيلم‌هاي تكراري از سوي تلويزيون انتقاد كرد و بيان داشت: مقبوليت برخي از فيلم‌ها در بين مردم بسيار اندك است و اگر قرار بر اين است كه به انگيزه‌هاي بومي و محلي توجه شود، برنامه‌هاي تلويزيون نيز بايد متنوع باشد.


استاندار مازندران تاكيد كرد: همه دستگاه‌ها و مسئولان نيز بايد براي پربار شدن برنامه‌هاي تلويزيون، رسانه ملي را كمك كنند.
وي نقش تلويزيون در برنامه توسعه را فوق‌العاده دانست.


كريمي با اشاره به ميزباني مازندران در اجلاس دانشگاه‌هاي دولتي حاشيه درياي خزر تصريح كرد: توقع ما از اتحاديه بايد بيش از اين باشد.


كريمي به موضوع استقبال از سرمايه‌گذاران براي رشد اقتصادي اشاره كرد و افزود: بسياري از سرمايه‌گذاران از ما واهمه ندارند اما به دليل عدم استقبال خوب سرمايه‌گذاران از ما فاصله دارند كه اين مسئله بايد آسيب شناسي شود.


وي ادامه داد: مازندران 60 منطقه نمونه گردشگري دارد كه تاكنون براي سرمايه‌گذاري استقبال خوبي از آن نشده است.


كريمي در پايان يادآور شد: ديدگاه مديران در اين باره بايد ارتقا يابد تا مازندران به شايستگي خود برسد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir