تعداد بازدید: 2986

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 14 مرداد 1387-0:0

يوسف نژاد:مردم سزاوار برخي بي تدبيري ها نيستند

نماينده ساري گفت:دولت نهم باعث شد سرمايه‌اي عظيم مديريتي، از ميان جمع اندوخته كشور كسر شود.


علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده مردم ساري در نطق پيش از دستور گفت: دولت مسووليت دارد كه با حمايت از سرمايه‌گذاري و توليد در بخش‌هاي مختلف به افزايش اشتغال و كاهش بيكاري همت و تلا‌ش كند تا به وضعيت مسكن، بهداشت و آموزش مردم رسيدگي و مشكلا‌ت آنان حل شود.

 مخبر كميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه مديران نظام، سرمايه انقلا‌ب محسوب شده و همه آنان به نوعي از بودجه مردمي ارتزاق كرده و از سوي مردم فرصت داشته‌اند تا تجربيات مختلف را كسب كنند، اظهار داشت: اين مديران از پشتوانه‌هاي انساني كشور هستند، اما حركتي كه با شروع به كار دولت نهم شروع شد، سبب‌ساز آن گرديد كه سرمايه‌اي عظيم از ميان جمع اندوخته كشور كسر شده و به يكباره كشور از اين محصول مغتنم تا حدود زيادي بي‌بهره شود؛بنابراين انتظار نقصان و ضعف در عرصه‌هاي مديريتي كشور امري اجتناب‌ناپذير است.

وي گفت: به راستي آيا مردمي كه مجموعه بي‌حد و شمار از افتخارات گذشته و حال در تاريخ خود هستند، شايسته‌اند كه با برخي بي‌تدبيري‌ها با پديده شوم گراني، تورم و ركود در عرصه‌هاي اقتصادي دست به گريبان شوند؟

يوسف ن‍ژاد افزود: آيا اين والا‌مقامان سزاوار آن هستند كه پس از 30 سال تجربه‌اندوزي مديريتي و اجرايي باز هم در معرض گونه‌هاي مختلف تجربه‌هاي مديريتي قرار گيرند كه عمده آنان با ترديد در افكار عمومي و مجموعه نخبگان مواجه اند؟

وي پرسيد:آيا سزاوار است كه مردم شريف با مشكل آب شرب، سوخت، گراني، تورم و بيكاري روبه‌رو باشند؟

*هر سه نفر راي مي آورند

اما نماينده ساري با اشاره به جلسات مختلف ديروز و امروز وزراي پيشنهادي با نمايندگان مجلس اظهار داشت: با توجه به آشنايي مجلس با وزراي پيشنهادي به نظر مي‌رسد در مجلس هشتم زمينه بررسي‌ها از حالت سياسي خارج شده است و بيشتر مبناي كارشناسي دارد.


وي افزود: در اين بررسي‌ها به سابقه، ارتباط تحصيلاتي با پست وزرا و سابقه اجرايي توجه شده است.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: ارتباط وزراي پيشنهادي با تمام كميسيون‌ها و فراكسيون‌هاي مرتبط بيشتر شده است.


وي تصريح كرد: به طور مثال بهبهاني به عنوان وزير پيشنهادي راه و ترابري با تمام نمايندگان مجلس ارتباط نزديك دارد و جلسات مختلف براي ارائه برنامه‌ها برگزار كرده است.


يوسف نژاد در پايان گفت: با توجه به برداشت نظرات وزراي پيشنهادي دولت در مجلس، احساس مي‌شود هر سه كانديدا رأي اعتماد بگيرند.(noandish+farsnews)



©2013 APG.ir