تعداد بازدید: 2892

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 مرداد 1387-0:0

اجرای مصوبات ضعیف است

امام جمعه چالوس گفت: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در این شهرستان ضعیف است و گزارش هایی که در مورد مصوبات داده می شود با واقعیت مطابقت ندارد .


محمد مهدی راشدی با بيان اينكه ارائه انتظارات مردم در دور دوم سفر رياست جمهوري مستلزم اجراشدن طرح هاي مصوبات سفر اول است افزود:تقاضاي ما از استاندار اين است که نسبت به اقدام این پروژه ها در شهرستان ها یک نظارتی مجدانه ای داشته باشد . 


امام جمعه چالوس با اشاره به اينكه اين شهرستان از امكانات کشاورزی زيادي برخوردار نيست،گفت: بايداطلاع رسانی دقیق و فرهنگ سازی براي ارتقاء سطح كمي و كيفي فعاليت كشاورزان صورت گيردتا مناطق کشاورزی حفظ  شود.

وي ادامه داد: گران بودن نهاده ها و ابزار آلات كشاورزي و بالا بودن هزينه توليد مشكل عمده  کشاورزان استان است كه به دليل بالا بودن جمعيت بخش كشاورزي منطقه بايد به طور ويژه بررسي شود.

راشدی با بیان اینکه آب شرب چالوس نيز با مشكلاتي مواجه است  گفت : جريان آب اين شهر کاملاً به برق وابسته است و با توجه به خاموشی هایی که در برق داریم آب هم خود به خود قطع می شود.

وي همچنين با تاكيد بر اينكه اگر توجه خاصی به مشكلات زيست محيطي نشود در آينده با خطرات زیادی مواجه خواهیم شد افزود :متأسفانه اکثر فاضلاب ها به طرف دریا سرازير مي شود كه مسئولان محیط زیست در شهرستان باید  فعالانه این مشکلات را رفع كنند.(isna)



    ©2013 APG.ir