تعداد بازدید: 2941

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 29 مرداد 1387-0:0

معاون وزیر علوم : مدرک کردان را ارزیابی مي کنيم

سخنگوي قوه قضائيه گفت: علي كردان -وزير كشور- در قوه قضائيه هيچ پرونده مفتوحي ندارند.


 به گزارش farsnews عليرضا جمشيدي -سخنگوي قوه قضائيه- در پاسخ به سئوالي در خصوص برخي اتهامات به علي كردان وزير كشور گفت: ايشان از مجلس راي اعتماد گرفت و در حال حاضر وزير كشور است.

 وي با بيان اينكه تا به حال شكايتي از ايشان در قوه قضائيه مطرح نشده است، گفت: هيچ شكوائيه‌اي از كردان نشده و در قوه قضائيه پرونده مفتوحي ندارد. در خصوص مدرك تحصيلي ايشان نيز وزارت علوم و هيئت تعيين شده از سوي مجلس بايد اظهار نظر كنند.

 سخنگوي قوه قضائيه تصريح كرد: در معاونت حقوقي رياست جمهوري شكايتي از طرف علي كردان در مورد وارد كردن تهمت و افترا مطرح شده است.

وزیر علوم هم در مورد افتخاری بودن مدرک کردان گفت: در حال حاضر در مورد اینکه مدرک کردان افتخاری است یا غیر افتخاری هیچ صحبتی نداریم بلکه برای ارزیابی آن باید اصل مدرک را داشته باشیم.

وزیر علوم درباره ارزیابی مدرک کردان وزیر کشور گفت: برای ارزیابی مدرک وزیر کشور نیاز به اصل مدرک وی داریم بنابراین نامه ای خطاب به کردان ارسال شده که مستندات قانونی برای ارزیابی قانونی مدرک یا مدارک تحصیلی اش را به حوزه دانشجویی ارجاع دهد.

محمد مهدی زاهدی امروز در گفت و گو با mehrnews با بیان این مطلب افزود: معاونت دانشجویی پس از وصول مدارک قانونی اقدامات لازم را جهت ارزیابی آن مدارک بر اساس وظایف قانونی خود انجام می دهد.

وی با بیان اینکه رسما از کردان خواستار ارائه مدارک علمی اش به وزارت علوم شده است، گفت: هیچ گاه مدرکی را فی البداهه ارزیابی نمی کنیم بلکه برای ارزیابی باید خود فرد (حقیقی یا حقوقی) مراجعه کند و از وزارت علوم بخواهد تا مدرکش ارزیابی شود.

وزیر علوم در مورد افتخاری بودن مدرک کردان گفت: در حال حاضر در مورد اینکه مدرک کردان افتخاری است یا غیر افتخاری هیچ صحبتی نداریم بلکه برای ارزیابی آن باید اصل مدرک را داشته باشیم. زاهدی در پاسخ به اینکه دانشگاه صادر کننده مدرک اقدام به تکذیب صدور این مدرک کرده است، گفت: پروسه ای داریم که باید طی شود و اگر همه کارها را بخواهیم بر اساس اخباری که در سایت ها منتشر می شود دنبال کنیم قطعا به جواب علمی، دقیق و شفاف نمی رسیم. محمود ملاباشی نیز در مورد ارزیابی مدرک کردان گفت: با توجه به ارجاع رسمی رسیدگی به مدارک تحصیلی کردان این کار در دست اقدام است.

 معاون دانشجویی وزیر علوم در خصوص اینکه مدرک کردان در اداره کل امور دانش آموختگان این وزارتخانه بررسی می شود یا خیر گفت: ارزیابی مدارک افتخاری جزو وظایف اصلی اداره امور دانش آموختگان نیست. وی افزود: در صورتی که مدرک کردان افتخاری باشد نیاز به دستوراتی دارد که در حال تهیه است.


  • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 30 مرداد 1387-0:0


    با احترام
    موفقیت کسب شده توسط پهلوان سید مراد محمدی در المپیک که نشان از شجاعت و غیرت مردم ساری دارد را تبریک می گویم . مردم ولایتمدار ساری در همه عرصه های علمی ، سیاسی ، فرهنگی و ورزشی توانمند می باشند و می توانند از عهده مسئولیتهای مهم کشور برآیند .
    با تشکر و آرزوی تداوم قهرمانیهای جوانان عزیز ساروی
    جعفر قربان پور - قهرمان شنا کشور - مربی و داور فدراسیونهای شنا و کاراته جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات رئیسه کاراته مازندران ، دبیرهیات شنا مازندران – کاندیدای سابق مجلس هشتم ساری

    • چهارشنبه 30 مرداد 1387-0:0

      http://emruz.info/ShowItem.aspx?ID=16925&p=1


      ©2013 APG.ir