تعداد بازدید: 2195

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 شهريور 1387-0:0

سه نامه

 نامه به سه مازندراني بلند پايه:آيت الله عبدالله نظري براي لاريجاني،کردان و حسيني نامه نوشت.


 يكي از علماي برجسته مازندران در نامه اي به علي لاريجاني- رييس مجلس شوراي اسلامي- نوشت: مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند.

 آيت الله عبدالله نظري در اين نامه آورده است:نمايندگان مردم با اهتمام، جديت و احساس نسبت به وظيفه شرعي خود عمل نمايند.

وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق سيره سلف و با مشورت از فقهاي نامي شيعه و عدل علما كه در زمان غيبت نظرشان مطاع و اجراي آن لازم است، قوانيني را وضع كنند كه مورد نظر خداي متعال باشد.


هم چنين آيت‌الله عبدالله نظري در نامه‌اي به علي كردان وزير جديد كشور با تبريك انتخاب وي به تصدي وزارت كشور گفت: با گذاردن افراد صادق و امين در مصادر امور، مصلحت ملت و مملكت رقم خورده و امنيت و آسايش در همه ابعاد به وجود مي‌آيد.

اين استاد حوزه در پيام خود به علي كردان، وزارت كشور را مركز خدمت و خير‌خواهي براي ملت ديندار و بيدار دانست و خطاب به وي بيان داشت: در سمت جديد بيش از پيش در ترويج اسلام و خدمت به مردم و مملكت توفيق داشته باشيد.

 وي در بخشي ديگر از اين پيام با اشاره به نقش علما و روحانيان به همراه امام خميني (ره) در پيروزي نهضت ايران اضافه كرد: علما و روحانيان استان مازندران با آيات گرام و زعامت امام خميني (ره) همواره در جمع مردم وفادار در پيروزي انقلاب حضور داشتند.

 آيت الله نظري در ادامه پيام خود به وزير كشور با تاكيد بر توجه به خدا و تمسك به حضرت ولي عصر(عج)، خواستار بهره‌گيري و تبادل نظر از رهنمودهاي حكيمانه و جامع علما به ويژه رهبر معظم انقلاب اسلامي در مسير خدمت رساني شد.

 اين استاد حوزه علميه مازندران در ادامه پيام خود به علي كردان آورده است: با اهل درايت، بينش و خيرخواه تبادل نظر و انديشه داشته باشيد كه اين امر موجب تحقق اهداف هدفمند صاحبان تدبير مي‌شود.

آيت الله نظري همچنين در پيام ديگري به شمس الدين حسيني تنكابني وزير اقتصاد و دارايي، وزارت اقتصاد و دارايي را محور خدمت و منشا حركات تعادلي و تعاملي اقتصادي كشور عنوان كرد و خواستار ملاك قرار دادن فرهنگ ريشه‌اي و بنيادي اسلامي براي رشد و ارتقاي جامعه شد.

وي با تاكيد بر رفع معضلات موجود در كشور با حذف زائدها خاطرنشان كرد: اين امر تنها در سايه اتكا به خداوند متعال، استفاده از نظرات و راهنمايي‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي، همدلي و همفكري با صاحبان نظر و ايده و بهره‌گيري از نظرات علما و روحانيت امكانپذير خواهد بود.

 اين استاد برجسته حوزه در ادامه اين پيام به وزير اقتصاد و دارايي با تاكيد بر اينكه استان مازندران مي‌تواند در همه ابعاد قابليت‌هاي خود را جلوه دهد، تصريح كرد: اين قابليت‌هاي موجود در استان نيازمند حركت عميق در امر اقتصاد و ظهور و بروز سرمايه‌گذاري‌هاي مناسب در استان است.

 آيت الله نظري با اشاره به ظرفيت‌هاي بالاي ايران اسلامي و استان مازندران گفت: با وجود اين گونه ظرفيت‌ها نبايد حتي يك بيكار در كشور داشته باشيم. وي در پايان اشتغال‌زايي در اين مقطع كنوني از سوي دولت را امري واجب خواند.(rasanews+farsnews)



    ©2013 APG.ir