تعداد بازدید: 3045

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 شهريور 1387-0:0

کردان:از بی بی کمک گرفتم

وزير کشور گفت:در روز رای اعتمادم، مجلس پر از نور شده بود و من نور خدا را در فضای مجلس کاملاً مشاهده می کردم!


jahannewsنوشت: علی کردان در دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی درباره ماجرای روز رای اعتماد خود گفت: در آن روز مجلس پر از نور شده بود و من نور خدا را در فضای مجلس کاملاً مشاهده می کردم!


وی افزوده است: در این ماجرا از بی بی (اشاره به حضرت فاطمه س) کمک گرفتم و وی در جریان رای گیری همراه من بود.


کردان ادامه داده است: حتی اگر رای نمی آوردم آن روز بهترین روز زندگیم بوده و آن خاطره را هیچگاه فراموش نخواهم کرد!

اما mehrnews هم در خبري به نقل ازمسؤل رسانه ای دانشگاه آکسفورد اعلام کرد:: درصورتی که آقای کردان و یا نمایندگان وی تلاشی برای استفاده از وکلا و اثبات ادعای خود مبنی بر اخذ مدرک دکتری افتخاری از دانشگاه آکسفورد کنند، این دانشگاه واکنشهای لازم را از خود نشان خواهد داد.

روت کولر مسؤل رسانه ای دانشگاه آکسفورد انگلیس گفت:‌ این دانشگاه همچنان پیگیر ادعای مطرح شده از سوی آقای کردان است.

وی افزود: گرچه دانشگاه آکسفورد در قالب بیانیه ای رسمی اعلام کرده است که هیچگونه مدرک دکتری افتخاری به شخصی به نام کردان از ایران اعطا نکرده است با این حال همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود.

این مقام رسمی در دانشگاه آکسفورد همچنین به مهر گفت:‌ دانشگاه آکسفورد طی روزهای اخیر و به رغم انتشار شایعات و گزارشات غیررسمی مبنی بر اینکه احتمالا از سوی آقای کردان و اطرافیان وی تلاشی برای اثبات ادعای دریافت مدرک دکتری افتخاری از این دانشگاه از طریق برخی وکلا صورت خواهد گرفت، هنوز اعلامیه رسمی در این خصوص دریافت نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه موضع صریح خود درخصوص ادعای بی اساس مطرح شده درباره اخذ مدرک دکتری افتخاری از سوی آقای کردان از ایران را اعلام کرده و بر آن پافشاری دارد.



    ©2013 APG.ir