تعداد بازدید: 2212

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 مهر 1387-0:0

گزارش محرمانه مدرک کردان روي ميز لاريجاني

وزیر کشور گفت: معدل من در تمامی ایام تحصیل یا 20 بوده و یا حداقل پایین تر از 18.5 نبوده است.


رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: گزارش نهايي در مورد مدرك كردان پس از استعلام از مراجع ذيربط جمع‌بندي و روز سه شنبه تقديم رييس مجلس شد.

علي عباسپور تهراني‌فرد افزود: اين گزارش از طريق وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دانشگاه آزاد و ساير مراجع ذي ربط استعلام شده و بر اساس اين استعلام‌ها، گزارش نهايي تهيه و تقديم رييس مجلس شده است.

نماينده مردم تهران افزود: بر اساس ماموريتي كه رييس مجلس شوراي اسلامي به وي داده بود، گزارش مدرك كردان امروز تقديم لاريجاني شده و هيات رييسه و رييس مجلس بايد در مورد اين گزارش تصميم‌گيري كنند.

عباسپور در مورد محتواي اين گزارش با اشاره به اين كه محرمانه است، اظهار كرد: در مورد محتواي اين گزارش بايد از رييس مجلس بپرسيد و تصميم‌گيري در مورد مدرك كردان با آنهاست.

*زير 18 نداشتم!

وزیر کشور گفت: معدل من در تمامی ایام تحصیل یا 20 بوده و یا حداقل پایین تر از 18.5 نبوده است.

علی کردان ضمن حضور در مراسم آغازین سال تحصیلی 87-88 مدرسه سلمان فارسی منطقه یافت آباد تهران زنگ شروع به تحصیل دانش آموزان را به صدا درآورد.

کردان با بیان اینکه حضور در این مدرسه سبب شد که من به یاد تحصیل خود در مدارس ابتدایی بیفتم، عنوان کرد: امروز نظام تعلیم و تربیتی کشور ما آمادگی های لازم را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

وی بر لزوم استفاده مطلوب از معلمان تاکید و تصریح کرد: من از کلاس اول تا پایان دوران تحصیلم در آموزش و پرورش از سلوک، علم، استعداد و روش های زندگی معلمانم استفاده کردم.

وزیر کشور با بیان اینکه در طول دوران تحصیلم معدلم یا 20 بوده و یا در این دوران از 5/18 پایین تر نمی آمد خاطر نشان کرد: علت این امر استعداد من نبود بلکه هدایت خدای بزرگ بود که به سبب آن مسیر را درست تشخیص دادم و مبنا و محور خود را معلمان خود قرار می دادم.

*سمت تازه کردان

رييس جمهور با صدور احكام جداگانه علي كردان را به همراه علي سعيدلو، اميرمنصور برقعي، حميد بهبهاني و مسعود زريبافان به عنوان اعضاي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت منصوب كرد.(isna+iscanews)



    ©2013 APG.ir