تعداد بازدید: 2034

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 مهر 1387-0:0

پورادیب:از روحانی و کروبی حمايت مي کنيم

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران (دانشجویان و فارغ التحصیلان) گفت: در انتخابات آتي از دکتر "حسن روحانی" به عنوان نامزد جریان اعتدالگرا حمایت می کنیم و چنانچه دکتر روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم نشود، از "مهدی کروبی" حمایت می کنيم.


 "ابوذر پورادیب" با بیان اینکه بهترین استراتژی در انتخابات همواره اعتدالگرایی است، افزود: وضعیت کشور در حوزه های داخلی و خارجی ایجاب می کند تا فردی در این مسند قرار گیرد که مورد وثوق بخش هایی از هر سه جریان اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصولگرا باشد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخاب نهم این بود که نگاه به جریانهای سیاسی محدود شد و حتی آن بخش از اصولگرایان هم که حامی رییس جمهور بودند در اندک مدتی به علت برخی رفتارهای او مانند آنچه وی باج خواهی احزاب می نامید، حذف یارانه احزاب از بودجه سالانه و نادیده گرفتن نظر آنها در انتخاب کابینه از او روی گردان شدند.

 این فعال سیاسی دانشجویی به برخی رفتارهای دولت نهم در عرصه خارجی اشاره کرد و گفت: موضعگیری های مربوط به هولوکاست و برخی سخنان رییس جمهور همچون ترمز نداشتن قطار هسته ای و کاغذ پاره بودن مصوبات شورای امنیت موجب تشدید موضعگیریهای غرب علیه ایران شد.

 به گفته پورادیب، لازم است در انتخابات دوره دهم فردی به عنوان رییس جمهور انتخاب شود که بتواند جریانهای فکری معتقد به نظام را در حد توان و قابلیتهای آنها زیر یک چتر جمع کند.

 وی تصریح کرد: چنانچه دکتر روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم نشود مجمع اعتدالگرایان ایران از "مهدی کروبی" حمایت می کند.

ابوذر پورادیب  - (abouzar_pouradib@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir