تعداد بازدید: 2700

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 مهر 1387-0:0

بازرگاني مابه‌التفاوت بدهد- زارعي

فرماندار ساري با اشاره به سوء استفاده برخي اصناف از گرانفروشي ايرانيت در توفان اخير گفت: بازرگاني بايد مابه‌التفاوت قيمت ايرانيت را به مردم برگرداند.


 محسن زارعي اظهار داشت: با حضور سازمان بازرگاني در زماني كه توفان رخ داده بود برخي‌ها درصدد گرانفروشي بودند كه با 12 مورد تخلف برخورد شده است.


وي با اشاره به اينكه توفان اخير در 30 سال اخير بي‌سابقه بوده است، تصريح كرد: برخي از اجناس در مواقع بحران خودسرانه افزايش قيمت دارد كه بايد با اين روند برخورد شود.


فرماندار ساري گفت: اعلام مي‌شود هر كسي كه ايرانيت را به قيمت غيرمصوب خريداري كرده است بايد به بازرگاني مراجعه تا مبلغ مابه التفاوت به مشتري بازگردانده شود.


وي از نظام بيمه‌اي استان گله كرد و گفت: در اين توفان اخير فقط بيمه ايران با حضور به موقع توانست بخش كوچكي از خسارت را جبران كند.


فرماندار ساري با اشاره به اينكه برخي مديران دستگاه‌ها در زمان بحران اطلاع‌رساني ضعيفي دارند، بيان داشت: نخستين گزارش پس از هر حادثه و اتفاقي بايد به فرمانداري برسد.


زارعي افزود: در توفان اخير اطلاع‌رساني و ارتباط با فرمانداري منطقي نبوده است.


فرماندار ساري ضرورت جدي گرفتن به پروژه‌هاي سال‌ جاري را خواستار و اظهار داشت: در برخي از جلسه‌هاي مهم كه حضور مدير دستگاه ضروري است كارشناس رتبه چهارم در اين جلسه حضور دارد.


وي ادامه داد: براي نخستين‌بار در اين باره تذكر دادم ولي در ادامه خود اين مسئله را پيگيري مي‌كنم.(farsnews)
 



    ©2013 APG.ir