تعداد بازدید: 2948

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 مهر 1387-0:0

تحريف قضيه

نماينده مردم قائمشهر گفت:دريافت هديه مالي در شان نماينده ها نيست.


 نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي دريافت مبلغ بلاعوض از سوي تمام نمايندگان را به شدت رد كرد و گفت: گرفتن هديه مالي و دريافت هر مبلغي بدون انجام كار در شان نمايندگان مجلس نيست. 
   
 سيد علي ادياني  اظهار داشت: اصل اين قضيه تحريف شده است و تمام نمايندگان اين مقدار مبلغ را كه به صورت وام بوده است، دريافت نكردند.


وي با اشاره به اينكه در حال حاضر به اتفاق نمايندگان عضو كميسيون انرژي مجلس در عسلويه به‌ سر مي‌برند، افزود: بسياري از نمايندگاني كه در اين بازديد به سر مي‌برند، از جمله غفوري فرد اعلام مي‌دارند كه حتي يك ريال آن را به صورت وام و يا بلاعوض دريافت نكرده‌اند.


ادياني با رد مبلغ وام و يا هديه 100 ميليون توماني تصريح كرد: بسياري از نمايندگان اين مبلغ را ‌دريافت نكردند و تعدادي هم كه ‌‌دريافت كردند، نه به صورت بلاعوض دريافت كردند و نه آن ‌را كامل‌ گرفتند.


وي با اشاره به اينكه اصل اين قضيه تحريف شده است، گفت: تعدادي از نمايندگان كه مبلغي به صورت وام دريافت كردند، قرار شد‌ از حقوقشان كسر شود.


نماينده مردم قائمشهر در مجلس از مجلس به عنوان نهاد قانونگذاري ياد كرد و بيان داشت: مشي و نگاه مجلس هشتمي‌ها در چارچوب مجموع باورها و هنجارهاي مردمي است كه با همان نگاه و راي شان وارد مجلس شدند.


ادياني با تاكيد بر اين نكته كه اين مطلب موجب تشويش اذهان عمومي شده است، يادآور شد: اين مسئله حتي به عنوان خوراك تبليغاتي رسانه‌هاي بيگانه عليه قوه مقننه قرار گرفته است.


وي اضافه كرد: وظيفه مجلس اين است كه براي نمايندگاني كه از استان و شهر ديگر وارد تهران مي‌شوند، خانه سازماني تهيه كند تا منتخب مردم بدون دغدغه جابه‌جايي خانه و جابه‌جايي زن و فرزند به رسالت نمايندگيش بپردازد.


ادياني اظهار نظر غير‌مسئولانه اين نماينده مجلس را زير سئوال بردن اساس قوه مقننه و توهين به نمايندگي عنوان كرد و گفت: اگر چه مطرح كردن اين مسئله پيگيرد قانوني دارد اما نمايندگان بزرگوارانه از حق قانوني خود گذشتند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir