تعداد بازدید: 2584

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 مهر 1387-0:0

آقاي دكتر همان باشيد كه مردم دوست دارند

نامه سرگشاده جنبش عدالت طلب دانشجویی به دکتر علي لاریجانی


جناب آقاي دكتر لاريجاني رياست محترم مجلس شوراي اسلامي
سلام علیکم

همگان واقفند كه جناب عالي مديري اصول گرا ، ولايت مدار و دلسوز نظام و انقلاب هستيد.شخصيتي كه تاكنون از خود در اذهان جامعه ايجاد كرده ايد نشانگر سياستمداري با تجربه ، با گفتاري پخته و رفتاري عالمانه است.


امّا جاي حيرت است كه چگونه و بر اساس كدام معيار و موازين عقلي ، شرعي و قانوني درباره مسئله مدرك تحصيلي وزير كشور سكوت اختيار كرده وبه رغم حقانیت ،مظلومیت و صداقت وی از او دفاع نمی کنید؟
شما نيك مي دانيد كه اين غائله جديد الظهور كه منشاء آن از مجلس تحت رياست شما و توسط تعدادي از نمايندگان اصولگرا به وجود آمده تا به حال هزينه هاي مادي و معنوي زيادي به نظام و انقلاب تحميل كرده و خوراك تبليغاتي مناسبي براي رسانه هاي معاند نظام و دستگاه هاي خبر پراكني بيگانه و اپوزيسيون خارج نشين فراهم كرده است؛ طوري كه روزي نمي گذرد كه لجن پراكني تازه اي عليه عزت و شرف ايران عزيز صورت نگرفته و دروغ شاخداري را به مسئولان نظام نسبت ندهند.

به راستي فايده اين همه سرسختي و لجاجت چيست؟ و چرا برخي از نمايندگان اصول گرا به جاي پرداختن به مشكلات اصلي كشور به اين زخم كهنه نمك مي پاشند؟!


اجازه بدهيد يك بار ديگر صورت مسئله را با هم مرور كنيم. شخصي كه خود را نماينده دانشگاه آكسفورد در ايران معرفي مي كرد و ظاهراً داراي جا و مكان و عنوان مشخصي بود، به علي كردان مراجعه كرده و به او مي گويد كه در قبال ارائه يك رساله حقوقي توسط ايشان قادر است دكتراي افتخاري آكسفورد را براي شان از دانشگاه مربوطه اخذ كند.

همين اتفاق مي افتد. بي ترديد شخص مورد نظر تنها به علي كردان مراجعه نكرده و فقط براي ايشان چنين مدركي صادر نكرده، بلكه با توجه به تب تند مدرك گرايي در جامعه به ويژه در ميان مسئولان، قطعاً مدارك زيادي براي ساير مديران ارشد نيز صادر كرده كه فعلاً مكتوم است. تا اينجا عمل مجرمانه و متقلبانه اي از سوي علي كردان صورت نگرفته بلكه اقدام ايشان عملي طبيعي است كه ممكن است توسط هر مدير ديگري انجام پذيرد.

مطلب مهّم اين است كه آقاي كردان از جعلي بودن مدرك دكتراي خود اطلاعي نداشت، چرا كه اگر مي دانست هيچ گاه با چنان اطميناني در مقابل نمايندگان مردم و در مكان مقدس مجلس از اصالت مدرك خود دفاع نمي كرد و اصلاً وارد چنين معركه ي خطيري نمي شد تا آبروي چندين ساله خدمتگزاري اش در معرض آماج تهمت ها و افتراها قرار گيرد.

به اعتقاد جناب عالی که سابقه همکاری با علی کردان را داشته و ایشان را از نزدیک می شناسید،وي به کدامین گناه و جرم ناكرده مستحق اين همه توهين و افترا و آبروريزي است؟

 منتقدان ايشان حتّي درصدد استيضاح وي برآمده و كمر به حذف او بسته اند، چرا سوابق روشن سال ها خدمتگزاري ايشان به نظام و انقلاب و نكته روشن ولايت پذيري او را از ياد برده اند؟! اين راديكاليسم سياسي با كدام معيار و منطق سياسي قابل توجيه است؟!


جناب عالي مستحضريد كه بسياري از مدیران نظام در قواي سه گانه از موهبت چنين مدرك تحصيلي(!) برخوردار شده اند چرا از اين ميان فقط يقه وزير كشور در چنگال قدرت مند اصولگرايان با غيرت(!) گير كرده است ؟!

 در حالي كه ايشان صداقت و شهامت به خرج داده و خودشان در نامه اي به رييس جمهوري محترم به جعلي بودن مدرك تحصيلي خود اعتراف كرده امّا ديگران مدرك شان را در گاوصندوق خانه شان پنهان نموده و از مصلحت خواهي دم بر نمي آورند!

 آقاي لاريجاني . بهتر است قدري به گذشته برگرديم به دوران تسلط بي چون و چراي اصلاح طلبان براريكه قدرت و غائله تحقيق و تفحص از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران.


يقيناً به خاطر مي آوريد كه علي كردان به عنوان معاون اداري مالي وقت سازمان و يار نزديك شما چه نقش بي بديلي در رفع اين فتنه سياسي ايفا كرد و چگونه يكه و تنها در مقابل سياست بازاني كه قصد تصرف و نابودي دژ محكم صدا و سيما را داشتند، ايستاد؟

آقاي لاريجاني مردم از سكوت شما در حيرتند و دليل آن را نمي دانند. به راستي كدام مصلحت شما را وادار به سكوت كرده ؟! آیا در مقابل تندروي هاي نمايندگاني از يك طیف سياسی -كه عمدتاً از مخالفان دولت نهم هستند كه بنام ملت امّا به كام بيگانگان در تنور اين غائله مي دمند و هر روز نواي تازه اي ساز مي كنند- سكوت جايز است؟

 نگذاريد مردم شما را مرعوب غوغاسالاران و هوچي گران بنامند و در نظر آنها شخصيت مستقل شما خدشه دار شود.

طرح استيضاح وزير كشور چه مشكلي از مردم حل مي كند جزاينكه در آستانه انتحابات مهّم و حساس رياست جمهوري بي ثباتي را براي نظام به ارمغان بياورد و به نوعی به تخريب احمدي نژاد بينجامد؟

يقيناً آنهايي كه شخصيت علي كردان را مي شناسند و با سوابق اجرايي ايشان از نزديك آشنا هستند نامبرده را مديري را با كفايت و مسئولي كارآمد برای پست حساس وزارت كشور مي دانند و حذف و بركناري ايشان از طريق استيضاح و يا ابزارهاي قانوني ديگر به معناي محروم كردن نظام ، انقلاب و مردم از وجود اين مدير لايق است.

جناب عالي نيز كفايت ، لياقت و كارآمدي ايشان را مي دانيد و اقدامات او را در جذب نيروهاي متخّصص و توانمند در صدا و سيما ، گسترش شبكه هاي استاني و تأسيس و راه اندازي روزنامه وزين جام جم و اقدامات موثر وي در سازمان فني و حرفه اي كشور، مبارزه جدي وي با مافياي نفتي و صدها اقدام مثبت دیگرديذه ايد؛ تعجّب ما از اين است كه جناب عالي علي رغم شناخت كامل از اين مديردلسوز و ولايت مدار چرا درصدد دفاع از ايشان و ختم غائله برنمي آييد؟

 آقاي دكتر همان باشيد كه مردم دوست دارند، مستقل و مدبر و رهرو راستين نظام و انقلاب.

جمعي از اعضاي جنبش عدالت طلب دانشجویي مستقر دانشگاه های : مازندران ،همدان ، علوم پزشكي ايران ،گيلان ،علامه طباطبايي تهران ،سمنان ،دانشگاه تهران خراسان رضوي ، الزهراء تهران ،ايلام ،علوم و تحقيقات تهران مركز ،كرمانشاه  و ...



    ©2013 APG.ir